آقای هلو ! کاندیدای احتمالی جبهه پایداری

جشن ورزشگاه آزادی همانند مدال دادن به کاندیدای مطرح دولت است

آقای هلو ! کاندیدای احتمالی جبهه پایداری  ( دنیای اقتصاد - خسرو یعقوبی )کامران باقری‌لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بنده نمی‌دانم واقعا چه تصمیم و اراده‌ای برای برگزاری و یا عدم برگزاری جلسه وجود دارد اما چیزی که درک می‌کنم این است که ما در شرایطی هستیم که تحریم سنگینی را تحمل می‌کنیم و هر نوع مخارجی که دولت متحمل می‌شود باید مخارجی باشد که به نوعی با منافع ملی ارتباط داشته باشد و مردم بویژه اقشار ضعیف از آن بهره‌مند شوند.

دنیای اقتصاد – خسرو یعقوبی : لنکرانی تصریح کرد اگر اینطور که می‌گویند جشن میلیاردها تومان هزینه داشته باشد، روا نیست درحالی که برخی اقشار تحت فشار اقتصادی قرار دارند چنین هزینه‌هایی صورت گیرد.

کاندیدای احتمالی جبهه پایداری درباره جنبه‌های سیاسی همایش امروز گفت: نکته بعدی این است که تقدیر از زحمات کارکنان دولت خوب است اما این تقدیر نباید پر هزینه باشد و به نوعی انجام شود که در آن منویات خاصی را دنبال کنند و از این رو این موضوع همانند مدال دادن به برخی افراد است.

افراد در مسند قدرت نباید برای یکدیگر فرش قرمز پهن کنند

وی ادامه داد: اگر کسی کارش خوب بوده و زحمت کشیده باشد، افتخاری نیست درحالی که قدرت در اختیارش است به وی «نشان» بدهند چراکه اگر خیلی خوب باشد، بعدی‌ها به آنها نشان خواهند داد، لذا کار درستی نیست وقتی افراد در مسند قدرت هستند به هم «نشان» بدهند، از یکدیگر تعریف کرده و فرش قرمز پهن کنند.

کاندیدای مطرح دولت به جای عرصه خدمت‌رسانی در سفرهای خارجی فعال بوده است

وی تاکید کرد: برخی در حاشیه دولت به دنبال وی هستند تا او را به عنوان نامزد خود معرفی کنند، کاندیدایی است که در صحنه‌های خدمت‌رسانی حضور چشمگیری نداشته است و عمدتا در سفرهای خارجی، تشریفات، کنفرانس‌های مطبوعاتی و عرصه‌هایی که کمتر با خدمت‌رسانی به مردم تحت فشار مربوط بوده، همراهی کرده است.

لنکرانی افزود: برداشت بنده این است که عموم مردم صرفاً به توصیه افراد توجه نداشته و فردی که در حال حاضر به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح است این ظرفیت را ندارد که بتواند اعتماد حامیان دولت را جلب کند، چرا که اعتماد آنها به تلاش بی‌مزد و منت و معطوف به مردم با نگاه خدمتگزاری بوده است نه اعتماد به کسی که خود را در مقام اشاعه افکار واخورده اومانیستی قرار داده‌ است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *