استقلال با شکست ذوب آهن به صدرجدول بازگشت

یازدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خارج از خانه استقلال مقابل ذوب آهن و صعود این تیم به صدر جدول رده بندی رقابت‌ها به اتمام رسید.
دانش روز – خسرو یعقوبی : در آخرین دیدار از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:45 امروز شنبه تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند. استقلال در این بازی خارج از خانه که با قضاوت محسن ترکی برگزار شد، برتری 2 بر صفر را از آن خود کرد و با 23 امتیاز به صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازگشت.

آبی پوشان تهرانی که پس از باخت به ملوان و توقف در مصاف با راه آهن شهرری چشم به سه امتیاز دیدار با ذوب آهن داشتند، خیلی زود در دقیقه 9 توسط حنیف عمران‌زاده به گل رسیدند. ارسال کرنر فریدون زندی از جناح چپ را عمران‌زاده، مدافع تیم استقلال به تور دروازه چسباند و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

در ادامه تیم ذوب آهن یکپارچه حمله شد تا شاید نتیجه را به سود خود تغییر دهد اما بازهم این تیم استقلال بود که به گل رسید. در دقیقه 44 فرهاد مجیدی از جناح چپ توپی را روی دروازه فرستاد که میداودی در غیاب مدافعان ذوب آهن به راحتی و با ضربه سر آن را گل کرد.

استقلال نیمه اول را با برتری 2 بر صفر پشت سرگذاشت و در نیمه دوم حملات چشم بسته ذوب آهن را مهار کرد تا اینکه در نهایت به پیروزی رسید و سه امتیازی شیرین را از آن خود کرد. آبی پوشان در حالی مقابل ذوب آهن به برتری رسیدند که مجتبی جباری را به علت محرومیت در اختیار نداشتند.

قضاوت دیدار ذوب آهن اصفهان – استقلال برعهده محسن ترکی بود. او در این بازی به حسین ماهینی و قاسم حدادی فر از تیم ذوب آهن فرهاد مجیدی و فریدون زندی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

– با نتایجی که در دیدارهای امروز لیگ برتر رقم خورد، جدول رده بندی این مسابقات به شرح زیر در آمد:
1- استقلال 23 امتیاز
2- نفت تهران 22 امتیاز – تفاضل گل 7+
3- صبای قم 22 امتیاز – تفاضل گل 4+
4- تراکتورسازی تبریز 20 امتیاز
5- سپاهان اصفهان 18 امتیاز
6- ذوب آهن اصفهان 17 امتیاز
7- شاهین بوشهر 15 امتیاز – تفاضل گل 4+
8- داماش گیلان 15 امتیاز – تفاضل گل 3-
9- نفت آبادان 14 امتیاز – تفاضل گل صفر
10- شهرداری تبریز 14 امتیاز – تفاضل گل 4-
11- پرسپولیس تهران 13 امتیاز
12- سایپا 12 امتیاز – تفاضل گل 4-، 14 گل‌زده
13- فولادخوزستان 12 امتیاز – تفاضل گل 4-، 9 گل‌زده
14- مس کرمان 11 امتیاز
15- ملوان بندرانزلی 10 امتیاز – تفاضل گل 1-
16- راه آهن شهرری 10 امتیاز – تفاضل گل 4-، 13 گل‌زده
17- فجرسپاسی شیراز 10 امتیاز – تفاضل گل 4-، 9 گل‌زده
18- مس سرچشمه 7 امتیاز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *