اصولگرایان زبان عذرخواهی ندارند

قدرت الله علیخانی در گفت و گویی مشروح با «انتخاب» عنوان کرد:

آقای جنتی گفته منظورش هاشمی نبوده / مگر می خواهیم با شمر وحدت کنیم که می ترسند؟ / اصولگرایان زبان عذرخواهی ندارند، همه چیز را خراب کرده، طلبکار هم هستند/ خداوند یک لطفی به احمدی نژاد کرده، سرهم کردنش قوی است!

آقای حداد ، آدم سیاسی نیست. اما واقعاً چند وقته ایشان وارد مسایل سیاسی شده؟ من می خواهم از آقای حداد خواهش کنم وارد مسائل سیاسی نشوند. البته اگر بخواهند رییس جمهور هم بشوند، درصورتیکه فرد بهتری نبود من هم به او رای می دهم . اما بهتر از ایشان بسیار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی مشاور عالی آیت الله هاشمی رفسنجانی طی گفت و گویی مشروح با خبرنگار سیاسی «انتخاب»، به تبیین طرح وحدت ملی آیت الله هاشمی پرداخته و ضمن انتقاد از اصولگرایان به خاطر «عدم عذرخواهی از مردم» می گوید: متاسفانه این جماعت زبان عذرخواهی ندارند!

نماینده سابق قزوین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو، تعدد نامزدها در میان اصولگرایان را فرصتی برای اصلاح طلبان دانسته و درخصوص احتمال رد صلاحیت کاندیدای مورد نظر اصلاح طلبان که از سوی برخی افراد مطرح می شود می گوید: « به كساني كه اين حرف ها را مي زنند نبايد اهميت داد زيرا آنها سخنگوي نظام نيستند. »

او در ادامه ضمن انتقاد از آمارهای احمدی نژاد می گوید: خداوند یک لطفی به آقای احمدی نژاد کرده آنهم اینکه سرهم کردنش قوی است. او استاد بزرگنمایی است .

وی درخصوص کمک های انجام گرفته به نیروهای انقلاب در سالهای پیش از پیروزی به کمک های افرادی مانند آیت الله مهدوی کنی و آیت الله هاشمی اشاره می کند و می گوید: «در يك فقره از کمک ها آقاي هاشمي 100قطعه سند زمين  مربوط به منطقه سالاريه قم فرستادند كه توسط همين آقاي عطايي و با مشورت بنده  بين برخي خانواده هاي زندانيان سياسي توزيع شد.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *