اظهار تاسف کمیته تیم‌های ملی از صحبت های کریمی در مورد کادرفنی تیم ملی

کمیته تیم های ملی از صحبت های مطرح شده کریمی در مورد کادرفنی تیم ملی اظهار تاسف کرد.به گزارش دانش روز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته تیم های ملی بعدازظهر امروز با حضور کفاشیان، تاج ، معینی، محصص، هاشمیان، احمدی، حسینی، جمالی، رضاعلی و خراطی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه در خصوص موارد تصویب شده در نشست قبلی و مسائل مربوط به تیم های ملی بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای نشست کفاشیان در خصوص نتایج تیم های ملی در فاصله برگزاری یک ماهه جلسه کمیته تیم های ملی مطالبی را عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در ماهی که گذشت تیم نوجوانان علیرغم مشکلات و سختی های که در کشور میزبان (عراق) با آن روبرو بود توانست هم امتیاز با میزبان به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند.

کفاشیان ادامه داد: تیم جوانان نیز در بازی های تدارکاتی اخیر نتایج خوبی را کسب کرده که امیدواریم این نتایج ادامه دار باشد. از سوی دیگر حضور بانوان ایران در مسابقات غرب آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی نشان داد که آنها همراه با ورزش خود به دنبال حفظ و افزایش هویت اسلامی خود و نشان دادن ارزش های بانوان ایرانی هستند.
 
وی افزود: جالب اینجاست که عملکرد بانوان ایران آنچنان مورد توجه فدراسیون غرب آسیا قرار گرفت که سمیناری تحت عنوان حجاب در اردن و به پیشنهاد رئیس این فدراسیون همزمان با سمینار دبیران کل فیفا در غرب آسیا برگزار می شود که نشان از تاثیر بازی کردن با حجاب بانوان ایرانی دارد و دکتر شجاعی نیز از ایران دعوت شد تا در این سمینار مطالبی را در خصوص فوتبال بانوان به خصوص با حجاب ارائه کند.

در ادامه نشست در خصوص مصوبات دستور جلسه نشست قبلی بحث و تبادل نظر شد و همچنین در ادامه موارد زیر به تایید اعضا رسید:

۱-پیش بینی بازی های تدارکاتی برای تیم نوجوانان در داخل و خارج از کشور برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا.

۲-حضور تیم نونهالان کشورمان در تورنمنت بین المللی گالینی ایتالیا از تاریخ ۱۷/۱/۹۱ الی ۲۰/۱/۹۱٫ لازم به ذکر است بنابر اعلام کمیته جوانان ، تا تاریخ اعلام شده برای این تورنمنت ، تیم ملی نونهالان حداقل ۱۲ اردو را برگزار می کنند و تا دو ماه دیگر دوره استعدادیابی آنها به اتمام می رسد.

۳-ارائه گزارش رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت امور پزشکی و فیزیوتراپی تیم های ملی.

۴-همچنین کمیته تیم های ملی ضمن اظهار تاسف از اظهارات سرمربی تیم شاهین بوشهر، در خصوص کادر فنی تیم ملی از کمیته انضباطی خواست تا نسبت به این اظهارات رسیدگی و نتیجه را به این کمیته اعلام کند.

در انتهای نشست کمیته تیم های ملی از امور بین الملل فدراسیون خواست تا در خصوص آخرین وضعیت تیم امید کشور پیگیری های لازم را به عمل آورد تا درخواست فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض به کاپیتان تیم ملی عراق همانند اعلام سریع نتایج تیم امید ایران و سپاهان اصفهان با سرعت بیشتر به انجام برسد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.