باز هم بحرین و باز هم بی اخلاقی

بحريني ها در جريان و پس از ديدار روز گذشته تيم ملي فوتبال اين کشور مقابل ايران هرچه توانستند صحنه هاي زشت خلق کردند.

بحرینی که در بازی رفت قبل از سفر به تهران جنجال به پا کرد و از تامین امنیت بازیکنانش ابراز نگرانی کرده بود، در منامه ناامن ترین شرایط را برای بازیکنان تیم ملی ایران به وجود آورد.

در این بازی بحرین تا دقایق تلف شده با نتیجه یک بر صفر جلو بود اما ”مجتبی جباری” در دقیقه 93 گل تساوی را در ورزشگاه نیمه پر ملی منامه به ثمر رساند تا آتش خشم بحرینی ها شعله ورتر شود.

به نوشته منابع مختلف خبری، پس از سوت پایان بازی هم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به سمت رختکن رفتند که هواداران بحرین بی‌وقفه به سمت آنها بطری پرت می‌کردند.

منابع خبری در این باره نوشتند: حتی تماشاگران ویژه این بازی که بیشتر از مقامات بحرینی بودند با نمایش عکس سران آل ‌خلیفه به سمت هواداران ایران اهداف خاصی را دنبال می‌کردند.

علاوه بر این عده‌ای از هواداران بحرینی هم دوباره پرچم عربستان را در دست گرفتند و آن را به سمت طرفداران ایرانی حاضر ورزشگاه تکان می دادند.

اعضای تیم ایران که تحت تدابیر امنیتی شدید وارد رختکن شدند بعد از مدتی کوتاه رختکن را ترک کردند و در راهروی ورزشگاه روی زمین نشستند و منتظر اتوبوس ماندند.

منابع خبری افزودند: کارشکنی میزبان موجب شد اتوبوس خیلی دیر به محل برسد و ملی‌پوشان بسیار خسته و کلافه سوار اتوبوس شدند. در این بین تنها هادی عقیلی با چوب بلندی که پشت گردن گرفته و کوله‌باری که درست کرده بود با شوخی سعی در تجدید روحیه ملی‌پوش‌ها داشت.

البته حاشیه ها و کارشکنی بحرینی ها به اینجا ختم نمی شود. تماشاگران بحرینی در طول مسابقه هم کارشکنی های زیادی را در قبال تیم ملی انجام دادند. به عنوان مثال در دقیقه 35 بازی یکی از تماشاگران با در دست گرفتن پرچم بحرین وارد زمین شد و در حالی که تیم ملی صاحب توپ و میدان بود، دقایقی وقت مسابقه را تلف کرد. نکته جالب توجه اینکه این تماشاگر بدون برخورد نیروهای امنیتی به کنار زمین هدایت شد!

این در حالی است که تیم ایران در بازی رفت با وجود درخواست بحرینی ها برای حضور یک ناظر امنیتی، در تهران از حریفش به خوبی پذیرایی کرد و هیچ بهانه ای دست آنها نداد.

تیم ملی ایران در حال حاضر با هشت امتیاز از چهار بازی در صدر گروه پنجم انتخابی جام جهانی 2014 قرار دارد.

در این گروه قطر که موفق شد اندونزی را 4 بر 0 شکست بدهد به دلیل تفاضل گل کمتر دوم است و بحرین با پنج امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *