تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر ارشد

داوطلبان شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹‌ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و۱۳ آبان ماه منحصرا در باجه‌ اصلی مرکزی هر شهرستان و در شهرستان‌های بزرگ مانند شهرستان‌های اصفهان، اهواز، تبریز، مشهد، شیراز و … در مناطق پستی این شهرستان‌ها نسبت به دریافت مدارک ثبت‌نام اقدام کنند.
دانش روز – خسرو یعقوبی: ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور تا روز جمعه تمدید شد.

به گزارش ایسنا داوطلبان شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹‌ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و۱۳ آبان ماه منحصرا در باجه‌ اصلی مرکزی هر شهرستان و در شهرستان‌های بزرگ مانند شهرستان‌های اصفهان، اهواز، تبریز، مشهد، شیراز و … در مناطق پستی این شهرستان‌ها نسبت به دریافت مدارک ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین برای داوطلبان تهرانی از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۹ بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه و جمعه مدارک ثبت‌نام در مناطق پستی ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ توزیع می‌شود.

همچنین امکان ثبت‌نام الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نیز حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ آبان ماه فراهم شده است، بنابراین داوطلبان می‌توانند در این مهلت و بر اساس دستور‌العمل‌های مربوط نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.