حملات شديداللحن ياران و حاميان سابق احمدی‌نژاد

قاسمي:باکوچک‌ترین‌خطا قطعا سقوط خواهی‌کرد
گروه سياسي: حملات و انتقادهای اصولگرايان و حاميان سابق احمدی‌نژاد، عليه او دوچندان شده است و يكي از چهره هاي شاخص حامي او در گذشته، به صراحت به او يادآوري كرده كه: با کوچک‌ترین خطا قطعا سقوط خواهی کرد و يك سايت اصولگرا نيز نوشت: احمدي‌نژاد خيلي وقت است به پايان راه رسيده است!
سعید قاسمی از حاميان سابق احمدي‌نژاد و از فعالان فرهنگي حزب‌الله با اعلام اینکه «چاقوی» محمود احمدی‌نژاد دیگر کارآیی ندارد٬ به وی هشدار داد نظام «توان» برکناری‌اش را دارد و کاری نکند که در چند ماه آینده برکنار شود. وی گفته «مردم پرچم را به دست احمدی‌نژاد ندادند تا هرکاری خواست بکند» و تلاش او برای برقراری رابطه با آمریکا بسیاری را در جمهوری اسلامی «اذیت» کرده است. سردار قاسمی در گفتگو با سایت «رجا‌نیوز»٬ حملات تند و بی‌سابقه‌ای به رئیس دولت دهم کرده و خطاب به احمدی‌نژاد افزوده اگر در چند ماه آینده «آن‌جایی که لازم است سکوت کنید، آنجایی که لازم است جیغ بزنید٬ این کار را نکنید قطعاً سقوط جنابعالی را به دنبال خواهد داشت…چرا خود احمدی‌نژاد سعی نمی‌کند فرود آرامی داشته باشد؟ آیا واقعاً نمی‌خواهد یا نمی‌تواند قضیه را جمع کند؟ آیا از روی لجبازی‌اش نمی‌خواهد قضیه را جمع کند؟
قاسمي همچنين گفت: بحث این است که در شرایط موجود چرا این اتفاق دارد می‌افتد؟ من به‌نوبه خودم این قضایا را بعد از عید پیش‌بینی کرده بودم. یعنی وقتی حضرت آقا می‌گفتند منتظر فتنه جدید باشید که نوع و مدلش پیچیده‌تر است، خودم بعد از عید منتظر این قصه بودم و نه به این زودی…

احمدي‌نژاد خيلي وقت است به پايان راه رسيده!
از سوي ديگر يك سايت اصولگرا در تحليلي تند عليه رييس‌جمهور مورد حمايت سابق خود، نوشت: کاری که محمود احمدی‌نژاد روز بك‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در مجلس انجام داد همانند کاری که در شب ۱۴ خرداد سال ۸۸ انجام داد برای سالهای سال در حافظه مردم ما خواهد ماند و نشانه دیگری از عدم کفایت سیاسی فردی است که با طوفانی از اغراق‌ها آمد و با … به پایان کار خود نزدیک مي‌شود و نشان می‌دهد تا چه اندازه او حاضر است برای باقی ماندن دست به هر کاری بزند!

اين سايت اصولگرا ادامه داده است: انصاف بدهیم، احمدی‌نژاد در تمامی این ۸ سال با کشور چه‌ها کرد؟ وضعیت معیشتی مردم از کجا به کجا رسید؟ اختلافات در کشور را تا چه حد عمیق و خطرناک کرد؟ تا چه اندازه به مشکلات دامن زد و آنها را تبدیل به بحران کرد و ایران را در جهان منزوی کرد؟چقدر نظام و آبروی آن را به بازی گرفت و مردم را نسبت به اصل نظام بدبین کرد؟ انصافا اگر یک دهم وی هاشمی و خاتمی و … این کارها را انجام مي‌دادند با آنها چه برخوردی صورت مي‌گرفت؟
در ادامه اين تحليل آمده است: آیا این منطق صحیح است که بنی صدر در اوج جنگ و بحران‌ها به دلیل چند حرف و اختلاف نظر سیاسی عزل شود و به سادگی کشور را با بحران مضاعف روبرو کنیم اما اکنون که کشور در شرایط صلح است و حداقل درگیر جنگ فیزیکی نیست و خطر احمدی‌نژاد و عملکرد وی به مراتب بیشتر از بنی صدر است با وی مسامحه کنیم و بخواهیم وی با این شیوه‌ها و عملکرد‌ها به او اجازه بدهیم به کار خود ادامه دهد؟ درست است حدود ۴ ماه بیشتر از دوران احمدی‌نژاد باقی نمانده اما او نشان داده هرچه به پایان نزدیکتر می‌شود برای بقای در قدرت خطرناکتر می‌شود. همان طوری که ۸ سال قبل حتی دشمنان احمدی‌نژاد برای وی چنین سرانجامی را متصور نبودند نباید این تصور را از نظر دور داشت که ممکن است وی در همین ۴ ماه نیز عملکردی را از خود نشان دهد که شاید در خواب هم نتوانیم آن را ببینیم. هر چه باشد یقینا با این آبروریزی‌ها و …، وی و اطرافیانش خطری بالقوه برای اساس نظام محسوب مي‌شوند و می‌توانند کشور را با بحران‌هايي روبرو کنند که گذر از آنها به هیچ عنوان ساده نباشد. (هر چند که کشور در این بحران‌ها گرفتار شده است.)

تحليلگر اين سايت چنين ادامه داده است: احمدی‌نژاد برای برخی‌ها رویایی بود که خیلی زود تبدیل به کابوس شد و این کابوس می‌تواند خطرناکتر نیز بشود. کودتای ناکامی که احمدی‌نژاد روز يكشنبه(سياه) قصد انجام آن در مجلس را داشت و …. نشان از این دارد که احمدی‌نژاد فکرهای خطرناکی را در سر دارد تا بتواند مخالفین و منتقدینش را به زعم خودش منکوب کند…اما هرچه که باشد یک واقعیت وجود دارد که اکثریت موافقین و مخالفین احمدی‌نژاد بر آن اتفاق نظر دارند و آن اینکه احمدی‌نژاد خیلی وقت است که به پایان رسیده!
اين سايت در پايان تحليل خود يادآوردي كرده است:  رای عدم اعتماد مجلس به وزیر کار در تاریخ جمهوری اسلامی رکورد زد و ایشان با ۱۹۲ رای برکنار شدند، تا به حال این رکورد مخصوص بنی صدر و عدم کفایت سیاسی وی با ۱۷۵ رای در سال ۱۳۶۰ بود!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *