حمله به احمدی نژاد در تبریز

حمله به احمدی نژاد در تبریز
حمله به احمدی نژاد در تبریز ( دنیای اقتصاد - خسرو یعقوبی )در حالیکه عدم حضور امام جمعه تبریز در استقبال از احمدی نژاد این سفر را جنجالی کرده بود، استقبال سرد مردم آذربایجان و حمله به احمدی نژاد توسط یکی از مال باختگان یک موسسه اعتباری برجنجالی شدن این سفرافزود.
به گزارش شفاف، سفرهای استانی احمدی نژاد در آستانه انتخابات اوج گرفته است و عدم استقبال مردم نقشی در کاهش این سفرها ندارد، اگرچه دولت صداوسیما را عامل کاهش محسوس استقبال مردم می داند اما به نظر می رسد عملکرد دولت در هشت سال گذشته در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

دنیای اقتصاد – خسرو یعقوبی : با این وجود در سفر تبریز  ابتدا حدود 500 نفر در ورزشگاه باغشمال محل سخنرانی احمدی نژاد حضور داشتند وسپس با جمع آوری مردم حاضر در مسیر وانتقال آنها به ورزشگاه جمعیت حاضر در مراسم سخنرانی احمدی نژاد در شهر دومیلیون نفری تبریز به حدود 5هزار نفر رسید .در مراسم استقبال از چهارمین سفر استانی  محمود احمدی نژاد مورد حمله قرار گرفت.

این مراسم با حضور عده ای از حامیان احمدی نژاد در میدان ساعت و باغشمال تبریز آغاز شده بود، با ورود وی یکباره جوی متشنج پیدا کرد.
در این درگیری عده ای از سپرده گذارانی که در صندوق قرض الحسنه نصر تبریز سرمایه گذاری کرده بودند با در دست داشتن پلاکارد هایی با شعار “مال باختگان صندوق قرض الحسنه نصر تبریز” مقابل خودروی احمدی نژاد سدی کشیده و اعتراض خود را اعلام کردند.
گفتنی است، در همین حین یک تن از مال باختگان با هجوم بردن سمت خودروی وی؛ برای چند ثانیه با رئیس جمهور گلاویز شد که با دخالت و ورود فوری نیروهای امنیتی قضیه فیصله پیدا کرد. در همین حین سایر تحصن کنندگان و شاکیان این صندوق با دادن شعارهایی اعتراض خود را اعلام کردند.حمله به احمدی نژاد در تبریز ( دنیای اقتصاد - خسرو یعقوبی )
به گزارش بازتاب،  پیش از این و طی چند روز گذشته نیز سپرده گذاران صندوق نصر تبریز با اعتصاب مقابل استانداری تبریز خواهان رسیدگی به شکایت خود شدنده بودند.
در پی حمله مال باختگان موسسه نصر به احمدی نژاد، احمدی نژاد طی سخنرانی خود در ورزشگاه باغشمال اعلام کرد: «گفته شد رئیس بانک مرکزی امروز برای بررسی مسئله ی این موسسه به تبریز بیاید»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *