خرید خودروی صفر, صفر شد / بازگشت رونق تا یک هفته دیگر ؟

کاهش عرضه خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز، تمایل پایین مشتریان به خرید خودرو در قیمت‌های بالا، باعث ادامه روند رکود در بازار خودرو شده است. اما فعالان بازار خودرو با نزدیک شدن به دور جدید مسافرت های تابستانی و پایان ماه رمضان احتمال پویایی تب خرید و فروش خودرو را دور از ذهن نمی‌دانند.

رکود شدید در بازار فروش و خرید خودروی صفر

دنیای اقتصاد - خرید خودروی صفر, صفر شد / بازگشت رونق تا یک هفته دیگر رکود شدید در بازار فروش و خرید خودروی صفر خرید خودروی صفر رونق دربازار خودرو لیست قیمت خودرو های داخلیهمزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بازار خودرو همچنان در رکود قرار داشته و مردم تمایل چندانی به خریدو فروش ندارند. در این مسیر فعالان بازار خودرو این رکود را همچنان در این بازار مستمر دانسته و معتقدند فقط جابجایی خودرو از سوی مشتریان انجام می شود و کمتر کسی علاقمند به خرید خودروی صفر در بازار است . البته با نزدیک شدن به دور جدید مسافرت‌های تابستانی افزایش قیمت‌ها دور ذهن به نظر نمی رسد.

خرید خودروی صفر ، صفر شد

دنیای اقتصاد - خرید خودروی صفر, صفر شد / بازگشت رونق تا یک هفته دیگر رکود شدید در بازار فروش و خرید خودروی صفر خرید خودروی صفر رونق دربازار خودرو لیست قیمت خودرو های داخلی

دنیای اقتصاد – به گزارش تسنیم، به اعتقاد فروشندگان اتومبیل در حال حاضر قیمت انواع محصولات داخلی در هفته ای که گذشت همانند هفته‌های اخیر با تغییر چندانی روبه رو نشده است اما با توجه به اینکه همچنان خودروسازان از افزایش حجم تولیدات خودداری می‌کنند به نظر می رسد با آغاز سفرهای تابستانی تمایل مردم به خرید خودرو افزایش و تا حدودی قیمت ها افزایش پیدا کند.

زمزمه بازگشت رونق دربازار خودرو تا یک هفته دیگر

البته تمام این موارد احتمالاتی است که فعالان این بازار هم راستای آشفتگی بازار خودرو عنوان می‌کنند و امیدوارند تب خرید و فروش اتومبیل به بازار بازگشته و بتوانند معاملات خود را همانند گذشته انجام دهند. روی هم رفته در هفته‌ای که گذشت، قیمت انواع خودروهای وارداتی نیز متأثر از بازار خودروهای داخلی با کاهش قیمت مواجه شده و فروش قسطی و تسهیلات ویژه هم نتوانست توجه خریداران را به خود جلب کند و حتی برخی از نمایندگی ها زیر قیمت برخی از محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

لیست قیمت خودرو های داخلی

در روزهای پایانی هفته‌ گذشته، محصولات سایپا همانند پراید ۱۳۱ حدود ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ با قیمت ۱۶ میلیون تومان و تیبا ۱۹ میلیون و ۹۰۰ تومان در بازار به فروش رسید. محصولات ایران خودرو نیز در بخش تندر ۹۰ مدل E۲ و E۱ به ترتیب ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و۳۲ میلیون تومان قیمت گذاری و در بازار مورد معامله قرار گرفت. همچنین در انواع پژو هم پژو پارس ۳۴ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار تیپ ۲ ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ،پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و پژو صندوق دار مدل V۸ با قیمت ۳۸ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در بازار خودرو خرید و فروش شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *