در لیبی حمام خون به راه می‌اندازم

سيف‌الاسلام قذافي در تازه‌ترين پيام خود انقلابيون ليبي را به راه انداختن حمام خون تهديد كرد.
به گزارش دانش روز به نقل از ايسنا، به نقل از سايت اينترنتي مفكره الاسلام، سيف‌الاسلام قذافي پسر معمر قذافي، رهبر مخلوع ليبي در دومين پيام خود عنوان داشت: ما براي پدرم و معتصم قذافي، برادرم مراسم عزا برگزار نمي‌كنيم تا زماني كه ماموريت‌مان به پايان رسد به وظيفه خود عمل مي‌كنيم حتي اگر 50 سال به طول انجامد.

وي در ادامه افزود: من به خانواده خود اطمينان مي‌دهم همه‌ چيز بر وفق مراد است من هيچ‌‌گاه از وصيت‌نامه پدرم تا زماني كه زنده بود تعدي نكردم و اكنون نيز به پدرم خيانت نمي‌كنم.
سيف‌الاسلام همچنين عنوان داشت: من در اين زمان تاريخي مي‌خواهم پايان اوضاع كشور را مشخص كنم، برخي فكر مي‌كنند همه‌ چيز تمام شده است اما در واقع شروع شده است.
وي در ادامه افزود: من همواره به دفاع از ليبي و انتقام از خائنين اعتقاد داشتم، آنچه كه اتفاق افتاده مرا وادار مي‌سازد تا روز اين افراد را به شب و زندگيشان را به جهنم تبديل كنم و مرگ را در برابر آنها ظاهر سازم.
سيف‌الاسلام همچنين عنوان داشت: از تمام كساني كه در درد از دست دادن خانواده‌ام با من شريك هستند و به مقاومت ادامه مي‌دهند، مي‌خواهم تا نه براي برگرداندن تاج و تخت بلكه براي بازپس‌گيري ليبي و شرافت خود تلاش كنند.
وي در ادامه افزود: شما آتش گشوديد، پس بايد نتيجه آن را تحمل كنيد، خون ريختيد پس بايد حمام خون راه بيفتد، ما به هيچ‌ كس رحم نخواهيم كرد. ناتو نمي‌تواند از شما در خانه‌هايتان و محل كارتان حمايت كند.
سيف‌الاسلام همچنين تاكيد كرد: معمر قذافي ما را از تخريب چاه‌هاي نفت بر حذر مي‌داشت و مي‌گفت نبايد فرودگاه را بمباران كنيم. اما الآن چه كسي است كه ما را از اين كار بر حذر دارد. آنها را مي‌سوزانيم تا مادرم لبخند رضايت بزند و عايشه خوشحال شود.
وي در ادامه افزود: آنها (انقلابيون) شجاع نيستند و معتصم آنها را شناخته بود. من پسر پدرم هستم، من فرزند ليبي هستم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *