رضا کیانیان و رامبد جوان برای اولین بار چشم در چشم همدیگر

فيلمبرداري فيلم «چشم تو چشم» به كارگرداني حميد امجد يك هفته است در سكوت خبري آغاز شده است. جديدترين فيلم امجد كه با نام «آزمايشگاه» پروانه ساخت دريافت كرده بود براي حضور در سي امين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود. رضا كيانيان، رامبد جوان، افشين هاشمي، فرزين محدث و رضا بهبودي از بازيگران اين فيلم هستند.

دانش روز – خسرو یعقوبی: «چشم تو چشم» يك طنز اجتماعي است كه تمام صحنه‌هايش در تهران فيلمبرداري خواهد شد. اين کارگردان پيش از اين قصد داشت فيلم سينمايي «بي‌شير و شکر» را که تئاتر آن را نيز به روي صحنه برده بود بسازد، ولي موفق به ساخت آن نشد.
به گزارش کافه سینما، امجد را در سینما بیشتر با نقشی که در مسافران بهرام بیضایی ايفا کرد می‌شناسیم. اما فعالیتش پیش از این بیشتر در زمینه نشر کتاب و نویسنده و کارگردان تئاتر بوده است. حميد امجد بازيگر، نمايشنامه‌نويس و كارگردان تئاتر است. وي كه فارغ التحصيل دانشكده صدا و سيما است، دستي نيز بر ترجمه آثار تئاتري دارد و تا كنون ترجمه نمايشنامه كوتاه «حرف، حرف، حرف» و نمايشنامه تك‌پرده‌اي نوشته «ديويد آيوز» را منتشر كرده‌است. نمايشنامه‌هاي «پستوخانه» و «بي‌شير و شكر» از ديگر آثار تاليفي امجد هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *