سکوت هدایتی پس از ۵ ماه شکست

مالک باشگاه استیل آذین پس از حدود ۵ ماه سکوت در خصوص مدیریت فوتبال کشور اظهارنظر کرد و اظهار داشت که باشگاه استقلال و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

به نقل از سایت رسمی اینترنتی باشگاه استیل آذین، ”حسین هدایتی” در باره خصوصی سازی دو باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس تهران گفت: متاسفانه این دو باشگاه به این زودی ‌ها واگذار نخواهد شد زیرا برخی نمی خواهند بپذیرند که قسمتی از سهام این دو باشگاه به مردم واگذار شود.

هدایتی گفت: مطمئن باشید میان ۷۰ میلیون ایرانی، افرادی حضور دارند که بتوانند این دو باشگاه را اداره کنند که این افراد نه سیاسی هستند و نه به گروه خاصی تعلق دارند.

مالک باشگاه استیل آذین افزود: این دو تیم چندین سال است که جزو چهار تیم برتر آسیا نشده اند و مطمئن باشید تا زمانی که این دو باشگاه در اختیار مردم قرار نگیرد، به جمع ۸ تیم برتر آسیا هم راه پیدا نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه، باید باشگاه‌ های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: متاسفانه با گذشت چندین سال هنوز این اتفاق رخ نداده است و وزیر ورزش و جوانان به تازگی اعلام کرده که تا سه سال دیگر هم این موضوع عملی نخواهد شد.

وی افزود: باشگاه ‌داری یک صنعت است که احتیاج به درآمدزایی دارد. مسوولان باید شهامت واگذاری این دو باشگاه را داشته باشند و من فقط یک نمونه هستم که آمادگی خرید سهام پرسپولیس را دارم و دیگران هم هستند که می ‌توانند سهام این دو باشگاه را خریداری کنند.

هدایتی در ادامه گفت: مسوولان می‌ توانند ۵۱ درصد از سهام این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی افزود: من متعهد می‌ شوم که اگر سهام پرسپولیس را خریداری کنم این تیم را در اوج نگهدارم، حتی مسوولان می‌ توانند پرسپولیس را به صورت مشروط به من واگذار کنند و اگر درآمدزایی نشد، خودکفا نشد و دست نیاز به دولت دراز کرد سهام را پس بگیرند.

هدایتی تصریح کرد: در باشگاه استیل آذین شش سال هزینه کردیم و این در حالی است که درآمدی نداشتیم اما پرسپولیس پتانسیل درآمدزایی را دارد.

وی در خصوص اضافه نشدنش به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب‌ ها در این باشگاه شخصی، تشریفاتی، رابطه‌ای یا فامیلی است و متاسفانه شایسته‌ سالاری در نظر گرفته نمی ‌شود.

هدایتی اظهار داشت: من حتی این موضوع را در صحبتی که با مسوولان ورزش داشتم، مطرح کردم.
مالک باشگاه استیل آذین در ادامه با اشاره به وضعیت خوب باشگاه استقلال گفت: موفقیت استقلال ربطی به هیات مدیره این باشگاه ندارد بلکه آنها بازیکنان خوبی خریدند و مدیریت این باشگاه توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.