ضد حمله روزنامه شهرداری به دولت

روزنامه همشهری، ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران در شماره دیروز خود اغلب تیترهای صفحه اول را به انتقاد شدید از دولت و همچنین گزارش تیتر اول روز دوشنبه روزنامه ایران اختصاص داد.

تیتر اول روزنامه ایران در روز دوشنبه از «اخلال در بازار طلا و بورس با سوءاستفاده از منابع شهرداری تهران» خبر داده بود. در واکنش به این موضوع، تیتر اول روزنامه همشهری در شماره دیروز خود به نشست مطبوعاتی سخنگوی قوه‌قضائیه اختصاص داشت، اما با تیتر «بررسی پشتوانه دولتی اختلاس تاریخی.» دیگر تیترهای صفحه اول روزنامه شهرداری البته مستقیما به موضوع گزارش روز دوشنبه روزنامه دولت اختصاص داشت. همشهری زیر عنوان «بازی کودکانه سیاسی نمی‌تواند مانع خدمت رسانی شهرداری شود» از شکایت شهرداری از روزنامه دولت خبر داد و به نقل از ایازی، سخنگوی شهرداری تهران نوشت: «چنین اتهام‌زنی‌های بی‌پشتوانه از سوی جریان انحرافی تکرار حکایت پاک کردن شیشه با دستمال کثیف است.» همشهری به نقل از «کارشناسان اقتصادی» نیز نوشت: «افشای ابعاد گسترده اختلاس تاریخی، دولت را به فرافکنی واداشت.» روزنامه همشهری مصاحبه ای هم با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار انجام داده است که در صفحه اول دیروز با تیتر «هیچ اخلالی در بورس وجود ندارد»، منتشر شد. یکی دیگر از تیترهای دیروز روزنامه همشهری به اطلاعیه شرکت جهان که مورد اتهام روزنامه دولت قرار گرفته بود، اختصاص داشت و نوشت: «از روزنامه ایران شکایت می‌کنیم. ادعای اخلال در بازار طلا و بورس کذب محض است.» مدیرعامل شرکت جهان همچنین در مصاحبه با خبرگزاری فارس اتهامات یاد شده را دارای انگیزه سیاسی و با هدف انحراف افکار عمومی از اختلاس بزرگ شبکه بانکی دانست.
حمله دوم روزنامه ایران
روزنامه دولت البته روز گذشته دومین حمله مطبوعاتی خود به شهرداری تهران را نیز انجام داد و در یکی از تیتر‌های صفحه نخست خود، زیر عنوان «ردپای شهرداری تهران در التهاب بازار زمین و مصالح ساختمانی» نوشت: «جای تعجب دارد که یک نهاد صرفا خدماتی و شهری، سیاست‌های اقتصادی نادرست را برای جمع‌آوری سرمایه‌هایی به کار می‌گیرد که منافع آن به جیب عده‌ای خاص می‌رود.» روزنامه دولت افزود: «چند سال قبل وقتی موضوع گرانی مسکن مطرح شد، شهرداری تهران به خرید میلگرد و دیگر مصالح ساختمانی روی آورد.»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.