فاز فتنه جریان اصلاحات در انتخابات ۹۰

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جریان اصلاحات در انتخابات آتی در دو فاز جریان فتنه و اصلاحات بروز و ظهور پیدا خواهد کرد، تاکید کرد که وزیر امور خارجه آمریکا با اظهارات اخیر خود کلید فاز فتنه و اغتشاشات خیابانی جریان اصلاحات را در انتخابات آتی زده است.
دانش روز – خسرو یعقوبی : سیر تحولات منطقه و تاثیر انقلاب اسلامی  بر این بیداری و نقش کنونی جمهوری اسلامی ایران سبب شده است تا کشورهای علیه ما تبدیل به کشورهای حامی ما شوند.

عضوکمسیون امنیت ملی با بیان اینکه شاهد تحولات عمیقی در منطقه هستیم تصریح کرد: دومینوی دوم تغییرات پس از سقوط عبدالله صالح به دامنه شرقی عربستان ، بحرین و کشورهای دیگر منتقل شده و تحولات جدیدی را شاهد خواهیم بود.

سروری همچنین در خصوص اظهارت اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: بیان این نوع مطالب از سوی خانم کلینتون نشان از ضربه های ایران به اهداف و برنامه های آمریکا در منطقه دارد که فریاد ناشی از این ضربه ها در نطق های بی پایه و اساس آنها تجلی پیدا می کند.

برخورد انفعالی دستگاه دیپلماسی ایران در مواجهه با اظهارات مقامات آمریکا

وی با بیان این مطلب که اگر این اظهارات از سوی ایرانیان مطرح می شد چه برخوردی و چه هجمه رسانه ای  از سوی غربی ها صورت می گرفت و آیا دیپلماسی آمریکا نیز مانند ما منفعلانه عمل می کرد؟ گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان در مواجهه با این اظهارات منفعلانه عمل کرده است. مقامات آمریکایی باید آگاه باشند که اینگونه اظهار نظرهای مداخله جویانه برای این کشور هزینه هایی خواهد داشت؛ وهمچنین دستگاه دیپلماسی کشورمان باید از طرق مختلف دیپلماسی رسمی، دیپلماسی عمومی و دیپلماسی پارلمانی این موضوع را پیگیری و بررسی نماید.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس تصریح کرد: مقامات آمریکایی علنا و رسما برنامه های خود را برای فروپاشی و بی نظمی و اغتشاش در کشورمان را مطرح می کنند. مردم را برای جنگ مسلحانه و نا امن کردن کشور تحریک می کنند و این ظهار نظرها در حالی است که  با مفاد منشور حقوق بشر و سازمان ملل مغایرت دارد.

سروری با اشاره به اینکه این دوران، بهار دیپلماسی کشورمان است اظهار داشت: در شرایطی هستیم که آمریکاییها وارد یک بازی باخت باخت شده اند و در هر شرایطی هزینه بیشتری را نسبت به گذشته پرداخت می کنند.

وی  با ارائه تحلیلی از وضعیت حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم گفت: جریان اصلاحات در انتخابات آتی در دوفاز جریان فتنه و اصلاحات بروز و ظهور پیدا خواهد کرد. جریان فتنه بستر آشوب و انحرافات و اعتراضات خیابانی را مانند اغتشاشات ۸۸ فراهم می کند که کلینتون  با اظهارات خود کلید شروع این فاز را  زده است، تا جریان های واگرا را به همگرایی برای حضور در خیابانها برای اقدامات ساختار شکنانه دعوت کرده است.

عضو کمسیون امنیت ملی در ادامه افزود: این تحریکات از سوی بیگانگان باید زنگ هشداری برای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی  کشورمان باشد.

آمریکا تروریسم را سیاه و سفید تعریف می کند.

سروری همچنین اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا را سندی بر حقانیت نیروهای انقلاب دانست و اظهار اداشت: از همان ابتدا گفته می شد که این جریان وابسته به غرب است و اقدامات آنها همگی از سوی غربی ها طراحی شده است.

در خصوص اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر ترور فرماندهان سپاه قدس تصریح کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی مظهر تروریسم دولتی هستند و طرح ترور مقامات ایران از سوی نمایندگان کنگره آمریکا  در چارچوب عملیات روانی است.

عضو کمسیون امنیت ملی همچنین برنامه ترور فرماندهان سپاه قدس را تناقض آشکار میان حرف و عمل دولتمردان این کشور در بحث رعایت حقوق‌بشر دانست و گفت: امریکاییها تروریسم را سیاه و سفید کرده اند. تروریسمی که در راستای اهداف و منافع آمریکاییها اقدامی انجام دهد تروریسم سفید و تروریسمی که علیه آمریکا ییها اقدامی انجام دهد تروریسم سیاه است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.