فراخون هم‌اندیشی نظام صنفی

هيئت مديره بنا دارد در تمامي تصميمات مهم و موثر سازمان از همفکري، مشورت و همراهي آحاد صنف و صاحب‌نظران اين حوزه حداکثر بهره را ببرد.
فراخون هم‌اندیشی نظام صنفی برای تدوین برنامه عملیاتی

هیئت مدیره دوره سوم نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای تدوین برنامه عملیاتی خویش، به کارشناسان، رسانه‌ها و صاحبنظران فراخوان داد.
به گزارش دانش روز متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

فراخوان هم‌انديشي درخصوص برنامه عملياتي
دوره سوم هیئت مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران

همکاران محترم صنفي، اهالي فهيم مطبوعات و صاحب نظران ارجمند؛ با سلام و احترام،
سومين دوره هيئت مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران در حالي آغاز به فعاليت نموده است که بنا دارد در تمامي تصميمات مهم و موثر سازمان از همفکري، مشورت و همراهي آحاد صنف و صاحب‌نظران اين حوزه حداکثر بهره را ببرد و با اتکا بر خرد جمعي، مسير روشن و سهل‌تري را براي رسيدن به اهداف عاليه سازمان مردم‌نهاد نظام صنفي رايانه‌اي ترسيم کند.

در همين راستا، از اولين جلسه تشکيل هيئت مديره دوره سوم در مهرماه سال جاري، موضوع تدوين برنامه عملياتي ۳ ساله سازمان در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از همراهي همه اعضای هيئت مديره، نسبت به تهيه پيش‌نويس اوليه اين برنامه اقدام گرديد.

هيئت مديره علاقه‌مند است تا پيش از تدوين و تصويب نسخه نهايي برنامه از هم‌انديشي و مشورت آحاد صنف درخصوص اهداف و برنامه‌هاي مورد اشاره استفاده کند و پيشنهادات عملي آنان را در خصوص اقدامات لازم و مناسب براي هر برنامه دريافت کند.

در تدوين اين برنامه اصول و مفروضات زير مدنظر قرار گرفته است:

۱. محتواي برنامه منعکس کننده مطالبات مطرح شده در فضاي عمومي انتخابات دوره سوم شامل دو گروه انتخاباتي و اعضاء مستقل باشد، ضمن اين که برنامه‌ها و اقدامات نيمه تمام دوره قبل هم مدنظر قرار داشته باشد.

۲. برنامه‌ها تا حد ممکن جامع، واقع‌بينانه و با رعايت اولويت‌ها در محدوده منابع قابل تامين باشد.

۳. اقدامات مناسب براي هر برنامه حتما سنجش‌پذير باشد.

نکته مهم:
اهداف و برنامه‌هاي اشاره شده در ذيل، براي عملياتي شدن احتياج به اقدامات کليدي و اجرائي دارند که در جلسات متعدد کارگروه تدوين برنامه و جلسات هيئت مديره مورد بحث و بررسي قرار گرفته و تعديل‌هاي لازم روي آن صورت پذيرفته است. در نتيجه براي تمامي اهداف و برنامه‌هاي مصوب اقداماتي مشخص که عملياتي و
سنجش‌پذير باشند تعريف شده است که از عنوان نمودن آنها در اين مستند پرهيز شده است تا مخاطبان بتوانند به صورت آزاد و بي‌هيچ ذهنيتي اقدامات پيشنهادي خود را ارائه نمايند.

برنامه فوق بعد از دريافت نظرات اعضای و صاحب‌نظران و همچنين اعضای کميسيون‌ها که به مرور در حال شکل‌گيري است اصلاح شده و به تصويب نهايي هيئت مديره خواهد رسيد. انتظار هيئت مديره و تقاضاي آنان از عموم صاحب‌نظران و همکاران صنفي خود اين است که نسبت به اهداف و برنامه‌هاي اشاره شده توجه نموده و رهنمودهاي خود را براي آن ارسال کنند.

راه‌‌هاي اطلاع‌رساني واظهار نظر و مشارکت در هم‌انديشي:
۱. ارسال نظرات از طريق پست‌الکترونيکي به نشاني:  karami@irannsr.org
۲. اظهار نظر به صورت مستقيم از صفحه ويژه برنامه در سايت سازمان به نشاني www.irannsr.org
۳. ارسال نمابر به دبيرخانه سازمان به شماره ۸۸۷۶۲۰۳۷
۴. اظهار نظر در رسانه‌هاي تخصصي حوزه فناوري اطلاعات
۵. برگزاري نشست حضوري با اعضاي کارگروه تهيه پيش‌نويس برنامه از طريق هماهنگي با دبيرخانه سازمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *