قلعه‌نويي برادر فردوسي‌پور را به دلالي بازيكنان دورگه متهم كرد

موج دوم حمله به مجري برنامه 90

نه تصویرم را نشان بده نه صدایم را پخش کن کنفرانس‌های مطبوعاتی امیر قلعه‌نویی دست‌کمی از نشست‌های دایی ندارد، حتی اگر او حرف‌هایش را با تبریک برد تیم ملی آغاز کند. به گزارش خبرگزاری فارس قلعه‌نویی در كنفرانس قبل از بازي ديروز گفت: در ابتدا باید به خاطر پیروزی تیم ملی به جامعه فوتبال تبریک بگویم چون فوتبال به این برد نیاز داشت، اما نباید به این پیروزی دل ببندیم چون این مسابقه نمی‌تواند ملاک خوبی باشد و در بازی‌های آینده باید تیم را ارزیابی کرد. بازیکنان تیم ملی تلاش زیادی انجام دادند که جا دارد از آنها تشکر کنیم و البته خوشحال هستم که 40 درصد تیم متعلق به استقلال بود و انشاءالله در مسابقات مقدماتی جهانی هم موفق شویم.
حمله به فردوسی پور و عواملش!
قلعه‌نویی که از اتفاقات رخ داده خیلی ناراحت بود، گفت: دوستان عزیز در جلسه انجمن ورزش‌نویسان حضور داشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم، اما از یکی از دوستانم به نام آقای خسروی سوال دارم. مگر ما 20 بار تاکید نکردیم که اخبار جلسه بیرون نرود؟ چرا عین آن حرف‌ها در روزنامه‌ها کار شد؟ وقتی می‌گوید برخی قلم‌ها آلوده است اینجا مشخص می‌شود. دوستان به خود انجمن هم رحم نکردند. شما بگویید این آدم‌ها چه کسانی بودند که اخبار جلسه را به بیرون منتقل کردند؟ دوستان عزیز من همین قلم‌های آلوده در خدمت برنامه آلوده است. فردوسی‌پور از من سوال چالشی می‌پرسد. من سکوت می‌کنم اما فردا یا پس‌فردا عواملش باز هم این سوال‌ها را می‌پرسند. برخی آدم‌هایی که با فردوسی‌پور به فوتبال می‌روند همان‌ها حمله می‌کنند باز هم می‌گویم برخی‌ها به همه بر نخورد.
وی تاکید کرد: حضور در جلسه انجمن 10 سال من را جلو انداخت، اما باید بگویم برخی قلم‌ها وجود دارد که نامردی می‌کنند. بعد از دیدار 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس 2 بار به خاطر عادل فردوسی‌پور مردانگی کردم. ایشان به همراه آقای زمانی از 8 صبح با من تماس می‌گرفتند که روی خط بیایم، اما او به جای مردانگی 30 بار علیه من نامردی کرد. به خدا قسم اگر فوتبال ما 90 نداشته باشد مثل کشتی از آسیا هم فراتر می‌رود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *