قیمت نفت به بیش از 88 دلار رسید

دیروز، سه شنبه، افزایش دو هفته‌ای قیمت نفت ادامه یافت و بهای نفت به بیش از بشکه‌ای 88 دلار رسید؛ زیرا آمار خرده‌فروشی آمریکا این امید را به وجود آورد که بزرگ‌ترین اقتصاد جهان امسال دچار رکود نخواهد شد.
در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک قیمت نفت خام برای تحویل در ماه نوامبر 26/1 دلار رشد کرد و به 06/88 دلار در هر بشکه رسید. در پایان معاملات روز جمعه ارزش قراردادها با 57/2 دلار افزایش در رقم 80/86 دلار ثابت شد.

دیروز در لندن، نفت خام برنت 46 سنت افزایش یافت و 69/112 دلار معامله شد.
روز جمعه دولت آمریکا گزارش داد فروش خرده‌فروشی در ماه سپتامبر 1/1 درصد جهش کرده که بیشترین افزایش ظرف هفت ماه گذشته بوده است.
مرکز مشاوره انرژی اسکورک در گزارشی عنوان کرد: «گزارش خرده‌فروشی هم برای بازار انرژی دلگرم‌کننده بود و هم برای کل اقتصاد. اکنون باید ببینیم پیش از آنکه نگرانی از بحران بدهی‌های اروپا دوباره بازار را آشفته کند، این دلگرمی تا چه مدت دوام خواهد داشت.»
معامله‌گران همچنین به دقت گزارش‌های درآمدی شرکت‌ها را که این هفته منتشر می‌شوند، بررسی خواهند کرد. امروز، سه‌شنبه، گزارش‌های درآمدی شرکت اپل و بانک آمریکا منتشر می‌شود. در دیگر معاملات بورس نیویورک، بنزین 80/2 دلار در هر گالن معامله شد و قیمت گاز طبیعی به 74/3 دلار در هر 1000 فوت مکعب رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *