مرکز توسعه فناوری اطلاعات مخابرات راه‌اندازی شد

با راه اندازی این مرکز، از این پس سیاست‌های لازم برای مدیریت فناوری اطلاعات به صورت مشارکتی تبیین می‌شود.

مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان راه‌اندازی شد.

دانش روز – خسرو یعقوبی: به گزارش مهر، مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با حضور سیدمصطفی سیدهاشمی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و صابر فیضی مدیرعامل این شرکت، اعضای هیئت مدیره، مدیران شرکت‌های مخابرات استان‌ها و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

سیدمصطفی سید هاشمی در مراسم افتتاح مرکز توسعه فناوری اطلاعات ایران، سهم مخابرات را از اینترنت پرسرعت در کشور ۳۳ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز سهم مخابرات از خطوط اینترنت پرسرعت- DSL – افزایش می‌یابد.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر افزایش سهم مخابرات ایران در ارائه خدمات دیتا با راه‌اندازی این مرکز تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز، از این پس سیاست‌های لازم برای مدیریت فناوری اطلاعات به صورت مشارکتی تبیین می‌شود.

وی گفت: با آغاز به کار مرکز توسعه فناوری اطلاعات ایران مدلی جدید برای مدیریت مشارکتی در بحث پهنای باند به وجود خواهد آمد.

سیدهاشمی به وجود رقبا در عرصه ارائه پهنای باند اشاره کرد و افزود: پهنای باند یکی از عوامل افزایش درآمد در مخابرات محسوب می‌شود که مرکز توسعه فناوری اطلاعات ایران می‌تواند در این راستا تاثیرگذار باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *