هر آنچه نیاز داشته باشیم تولید می‌کنیم، چه 5 درصد و چه 20 درصد

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما باید نیاز خود را برطرف کنیم، تصریح کرد:‌ هر آنچه نیاز داشته باشیم تولید می‌کنیم(غنی‌سازی اورانیوم)، چه 5 درصد و چه 20 درصد.

خبرگزاری فارس: هر آنچه نیاز داشته باشیم تولید می‌کنیم، چه 5 درصد و چه 20 درصد

به گزارش فارس، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان ضمن قدردانی از دولت قزاقستان برای میزبانی مذاکرات و قدردانی از ملت قزاقستان و شخص نظربایف برای توجه ویژه به این گفت‌وگوها گفت:برخی نکات در پاسخ 5+1 نسبت به قبل واقع بینانه‌تر بود و سعی شده بود که در برخی موارد به دیدگاه‌های ایران نزدیک‌ شود که این را مثبت تلقی می‌کنیم. اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: 1+5 پیشنهاد کرد گام‌های ملموسی برای شش ماه آینده و در جهت اعتمادسازی برداشته شود و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: تأکید ایران بر متوازن و هم زمان بودن گام‌ها بود و اینکه پیشنهادات نباید نافی حقوق ایران باشد.

جلیلی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص احتمال تعطیلی سایت فردو نیز گفت: این سایت یک سایت قانونی و شناخته شده برای آژانس است که زیر نظر آژانس فعالیت خود را ادامه می‌دهد و بسته شدن آن هیچ توجیهی نداشته و چنین درخواستی را آنها نداشته‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *