ویژه : شروط جالب برای دعوت از احمدی نژاد، پشت پرده ابقای استیلی در پرسپولیس

تصویر مکان غرفه سایت ها و خبرگزاری ها درنمایشگاه مطبوعات امسال، فرقی نمی‌کند ساختار سیاسی ریاستی باشد یا پارلمانی، اسلحه کشی در مراسم انتخاب ولیعهد و… از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش دانش روز به نقل از مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز یکشنبه 1آبان ماه  برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

شروط تلفنی و جالب یک مسوول برای دعوت از رئیس جمهور

یک منبع آگاه به سایت خبری جهان گفت : رئیس یک نهاد فرهنگی که متولی برگزاری یک همایش دینی و اعتقادی بوده است در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور به وی می گوید: چقدر به شما گفتیم دست از سر این مشایی بردارید؛ گوش نکردید وامروز دچار مشکلات بزرگتری شده اید. این فرد مطلع ادامه داد: این مسوول فرهنگی ضمن دعوت از رئیس جمهور تاکید می کند که شرط بنده برای این حضور این است که آقای بقایی را همراه خودتان نیاورده و اگردرسخنرانی خود به جای کلمه “بیداری اسلامی” از کلمه “بیداری انسانی” استفاده کنید بنده همانجا موضع گیری خواهم کرد.

پشت پرده ابقای استیلی در پرسپولیس

به گزارش ندای انقلاب قبل از بازی پرسپولیس و نفت ، مدیران باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده بودند در صورت تساوی یا شکست این تیم، حمید استیلی برکنار شود. اما باشگاه پرسپولیس نهایتا تصمیم گرفت تا دوباره به مربی ناکام خود را ابقا کند اما طبق اخبار موثق از باشگاه پرسپولیس علی کریمی به اعضای کمیته فنی داده پیغام داده : «اگر مربی بزرگ خارجی مثل دنیزلی می آورید برکناری استیلی توجیه پذیر است اما اگر قرار است یک مربی ایرانی بیاورید، همان بهتر که استیلی سرمربی باشد.» گویا همین پیغام او نیز در ابقای دوباره استیلی روی نیمکت پرپسولیس بی تاثیر نبوده است.

مکان غرفه سایت هاوخبرگزاری ها درنمایشگاه مطبوعات امسال

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت : هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی در آستانه برگزاری است که مسئولان رسانه های مکتوب و مجازی در تب و تاب گرفتن غرفه و البته جای بهتر که در معرض دید بیشتر مخاطبین باشد هستند. نمایشگاه مطبوعات  از 3 تا 10 آبان در تهران در مکان مصلی تهران برگزار می شود.

اسلحه کشی در مراسم انتخاب ولیعهد

خبرگزاری فارس نوشت : در پی مرگ سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد پیشین عربستان سعودی به تازگی اخباری از کاخ پادشاهی این کشور در محافل خصوصی منتشر شده که حکایت از درگیری مسلحانه خادندان آل سعود در جریان انتخاب ولیعهد جدید دارد. در این ماجرا یکی از شاهزاده های معترض به انتخاب نایف بن عبدالعزیز ولیعهد فعلی، در واکنش به این انتخاب به سمت ملک عبدالله پادشاه این کشور اسلحه کشیده که منجر به نزاع و درگیری بین شاهزاده ها شده است.

هر دو جناح به ما لگد می زنند

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل خانه کارگر در گفتگو با سایت خبری اعتدال  ، گفت: حضراتی که از هر دو جناح به دولت و صدارت و وزارت می رسند ، هر دو به ما لگد می زنند و ما (کارگران) را اینور و آنور پرت می کنند. عضو فراکسیون خط امام (ره) افزود: در انتخابات شرکت می کنیم ، شرکت در انتخابات نباید که حتما به شرط پیروزی باشد ؛ انتخابات هندوانه نیست که به شرط چاقو باشد.

دهان‌کجی “اوریف‌لیم” به هشدارهای پلیس آگاهی

خبرگزاری فارس با اشاره به تبلیغات شرکت هرمی اوریف لیم نوشت: در حالی‌که معاون مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی فعالیت مجدد شرکت هرمی “اوریف‌لیم” را “غیرقانونی” اعلام کرد، تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی این شرکت،بدون هیچ ممانعتی در آگهی‌نامه محلی و تبیلغات دیواری انجام می‌شود.

فرقی نمی‌کند ساختار سیاسی ریاستی باشد یا پارلمانی

حسن غفوری‌فرد عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین با بیان اینکه اگر مسئولی نخواهد پاسخگو باشد فرقی نمی‌کند ساختار سیاسی ریاستی باشد یا پارلمانی، خاطر‌نشان کرد: فکر می‌کنم طرح این موضوع از سوی رهبر انقلاب بیشتر برای بحث و گفت‌وگو میان نخبگان است و اکنون ضرورتی وجود ندارد که ما این مسئله را با فوریت بررسی کنیم. من یقین دارم تا 10 سال آینده این موضوع اجرایی نمی‌شود.

دانشگاه‌های پولی قرار بود دانشجویان خارجی را جذب کند نه فرزندان مسئولان!

علی عباسپور تهرانی فرد رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هدف از راه اندازی دانشگاه‌های بین المللی را جذب دانشجویان خارجی عنوان کرد و به سایت خبری فردا گفت: هرچند مجلس در برنامه پنجم توسعه در جهت ضابطه‌مند کردن این دانشگاه‌ها حرکت کرد اما برخی خبر‌ها حاکی از آن است که این دانشگاه‌ها محلی برای تحصیل مسئولان و فرزندان آنها شده است.

پیشنهاد اسلامی تاج‌زاده برای حمایت از سران فتنه

سایت خبری جهان نوشت: مصطفی تاج زاده، از فعالان مطرح فتنه، به اپوزیسیون پیشنهاد کرده است که برای نشان دادن اعتراض خود اولین دوشنبه هر ماه را روزه بگیرند و یا دست به اعتصاب غذا بزنند. هنگام غروب نیز در هر محل و مرکز در دسترس، از خوابگاه ها و کوی دانشگاه تا مسجد و تکیه و رستوران و حتی در دفاتر و منازل دور هم جمع شوند و به تبادل اخبار و گفت و گو درباره اوضاع ایران و منطقه و جهان بپردازند. گزارش آن را نیز البته با رعایت جنبه های احتیاطی و امنیتی در شبکه های اینترنتی منعکس کنند تا این حرکت به تدریج عمومی شود و هر ماه تعداد بیشتری در آن مشارکت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *