پرسپولیس به تیم هفدهم جدول هم باخت، “سوخت” دیگر جواب نمی‌دهد!

تیم فوتبال پرسپولیس هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با شکست مقابل مس کرمان پشت سر گذاشت و به سکوی نهم جدول رده بندی این رقابت‌ها سقوط کرد.
به گزارش دانش روز به نقل از مهر، روز سوم از هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:50 امروز شنبه با رویارویی تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس تهران پیگیری شد. این بازی که در حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد به برتری یک بر صفر تیم مس کرمان انجامید تا این تیم هشت امتیازی امیدوارتر از گذشته برای فرار از قعر جدول رده بندی شود.

خسرو یعقوبی: پرسپولیس که با دو پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز و صبای قم تا اندازه‌ای از بحران فاصله گرفته بود در دیدار خارج از خانه مقابل تیم هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر اسیر انگیزه و دوندگی بازیکنان جوان مس و البته بازی ضعیف و دور از انتظار بازیکنان خودش شد.

تیم پرسپولیس که بازهم بی برنامه و ضعیف بازی می کرد پس از آنکه در دقیقه 34 توسط کیوان امرایی دروازه‌اش باز شد، 56 دقیقه بی جهت به در و دیوار کوبید و در نهایت با یک گل به مس کرمان باخت.

پرسپولیس با تحمل چهارمین شکست خود در 10 هفته ابتدایی لیگ برتر همچنان با 12 امتیاز بر سکوی نهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند. مس کرمان نیز هشت امتیازی شد و امیدوارتر از گذشته برای فرار از سکوی هفدهم جدول رده بندی لیگ برتر.

قضاوت دیدار مس کرمان – پرسپولیس تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در این بازی به ارشاد یوسفی، سپهر حیدری، قاسم دهنوی از تیم مس کرمان و مهرداد اولادی و حسین بادامکی از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *