پیش بینی بازار مسکن در سال ۹۲ پس از انتخابات یازدهم

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با پیش بینی بازار مسکن در سال ۹۲ و اینکه قیمتها در پس از انتخابات ریاست جمهوری ثبات پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر به دلیل افزایش قیمتها، بازار در رکود است اما امیدواریم که این شرایط تغییر کند.

ثبات به بازار بازخواهد گشت؟

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه افزایش قیمت مسکن از سال گذشته و بهمن ماه شروع شد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن، توان خرید در میان مردم کم شده است اما امیدواریم که با ثبات قیمتها، خریدو فروش رونق پیدا کند.

وی با اشاره به پیش بینی بازار مسکن در سال ۹۲ ، اظهار داشت: بسیار به آینده بازار مسکن خوش بین هستم و معتقدم که پس از پایان دولت دهم تغییراتی در قیمت مسکن بوجود می آید.

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک تصریح کرد: پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری قیمتها در بازار مسکن ثبات پیدا می کند اما در حال حاضر به دلیل افزایش قیمتها، بازار در رکود است اما امیدواریم که این شرایط تغییر کند.

تأثیر سیاست داخلی و خارجی کشور بر قیمت مسکن

خسروی با بیان اینکه تغییر در سیاست داخلی و خارجی کشور می تواند در قیمت نهایی مسکن موثر باشد، گفت: با روی کار آمدن دولت و تغییراتی که در سیاست خارجی و داخلی ایجاد می شود، یک ثبات قیمتی را شاهد خواهیم بود، زیرا در هر دولتی احتمال هر نوع تغییری وجود دارد.

وی افزود: یک گفتمان سیاسی و یا سیاست متفاوت می تواند تمامی شرایط را تغییر دهد و یا اینکه با یک حرکت سیاسی قیمتها با تغییرات زیادی مواجه شوند، بنابراین باید منتظر انتخابات ریاست جمهوری ماند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.