کاهش قیمت طلای جهانی ادامه دار خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری اخبار بانك در راستای کاهش قیمت طلای جهانی ، راجینی پانیکر” رئیس بخش تحقیقات بازار موسسه فیلیپ کاپیتال در مصاحبه با سی ان بی سی تاکید کرد: قیمت طلای جهانی پس از تثبیت بین ۱۵۲۵ تا ۱۸۰۰ دلار در هر اونس برای بیش از ۱۸ تا ۱۹ ماه اکنون به کمتر از ۱۴۰۰ تا ۱۴۹۵ دلار رسیده است.

پیش بینی کاهش قیمت طلای جهانی به کانال 1000 دلاری

کاهش قیمت طلای جهانی ادامه دار خواهد بود؟ - پیش بینی کاهش قیمت طلای جهانی به کانال 1000 دلاری ( دنیای اقتصاد - خسرو یعقوبی )دنیای اقتصاد – بر اساس این گزارش، وی در ادامه تصریح کرد: قیمت طلای جهانی اواسط آوریل نیز به کمتر از ۱۳۲۲ دلار رسید که این پایین ترین رقم از سال ۲۰۱۱ میلادی بوده است. اکنون قیمت طلای جهانی نسبت به ماه های گذشته در پایین ترین سطح تثبیت شده است بنا براین احتمال کاهش قیمت طلای جهانی وجود دارد.
وی همچنین پیش بینی کرد: با توجه به نوسانات قیمت طلای جهانی در هفته های اخیر احتمال کاهش قیمت طلای جهانی به کمتر از ۱۲۰۰ دلار در هر اونس وجود دارد. علت اصلی افزایش مجدد قیمت طلای جهانی در روزهای گذشته افزایش تقاضا از سوی بازارهای چین و هند بوده است که با کاهش مجدد تقاضا از سوی این کشورها بار دیگر شاهد کاهش قیمت طلای جهانی خواهیم بود.

به گزارش طلا، به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اقدامات دولت هند در کاهش تقاضا و واردات طلا نیز تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلای جهانی خواهد داشت. هند بزرگترین بازار طلای جهان به شمار می رود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *