کنایه رویانیان به جادوگر و حبیب کاشانی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «با صراحت اعلام می‌کنم آقای پنجعلی نظر خود را گفته و به او تذکر دادیم تا دیگر صحبت نکند، اما کریمی هم باید به عنوان یک ستاره جلوی احساسات خود را بگیرد، چرا که پرسپولیس مدیر دارد.»
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نشست دیروز کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: «جلسه دیروز که حدود چهار ساعت به طول انجامید مشکلات باشگاه از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت. مسابقات لیگ و نقاط ضعف و قوت تیم تجزیه و تحلیل شد و از آنجا که جلسه بدون نتیجه به اتمام رسید، قرار شد تا جلسات را به صورت مستمر ادامه دهیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه دیروز دو بازی دیگر به حمید استیلی وقت داده‌اید، تصریح کرد: «اگر بخواهیم انحرافی صحبت کنیم، باید بگویم راجع به استیلی تصمیم می‌گیریم، اما ما نباید راجع به او تصمیم بگیریم، بلکه باید درباره خودمان تصمیم بگیریم. موضوع در این جلسه تصمیم‌گیری درباره شخص استیلی نبود، بلکه مشکلات و ضعف‌ها را شناسایی و آسیب‌شناسی کردیم.»

رویانیان اضافه کرد: «در این بررسی دقیق می‌خواهیم به یک آسیب‌شناسی درست برسیم تا هر جا که مشکل بود، آن را برطرف کنیم.اگر این مشکل با مدیر عامل بود، من باید بروم و می‌روم.اگر مشکل بازیکن، مربی یا کادر فنی بود، باید آن‌ها بروند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بر اساس برخی اخبار منتشر شده دلیل ماندن استیلی در پرسپولیس نبودن گزینه جایگزین نیست؟ گفت: «هر کسی برای خود در این زمینه اظهار نظری می‌کند!»

وی ادامه داد: «برای آسیب‌شناسی تیم پرسپولیس با توجه به فصل پیش‌رو واقعا وقت نداریم و به همین دلیل هر روز در این مورد جلسه داریم. واقعیت این است که امسال تیم پرسپولیس بد بسته شده و بازیکنانی هماهنگ و منسجم و قوی در آن نیست و به نظر من اشکال از اساس به تیم وارد است. به قول معروف خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج.»

رویانیان ادامه داد: «من یک ماه است که به پرسپولیس آمده‌ام و این اشکالات وارده بر این تیم قبلا وجود داشته است، اما باید در جلسات به این نتیجه‌ برسیم که مشکلات پرسپولیس با رفتن مدیر عامل، سرمربی و دیگران حل می‌شود یا نه؟ اگر با رفتن رویانیان مشکل پرسپولیس حل شود، رویانیان می‌رود و اگر هم با رفتن استیلی یا هر کس دیگر مشکل پرسپولیس حل شود، این تصمیم اتخاذ خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره نتیجه‌ نظرسنجی سایت باشگاه پرسپولیس و ناامیدی هواداران از نتیجه‌ گرفتن این تیم در دیدار برابر مس رفسنجان در جام حذفی، گفت: «پرسپولیس ۵۰ سال است که می‌درخشد.هواداران هم مطمئن باشند که پرسپولیس کماکان تا ۵۰ سال دیگر هم خواهد درخشید. شما فکر می‌کنید کسی که بیمار می‌شود را باید کشت؟ خیر.بلکه باید او را مداوا کرد. امروز به هواداران پرسپولیس می‌گویم اگر این تیم را دوست دارند، باید درمانش کنید و راهش این است صبر کنید، با آمدن به استادیوم احساسات مثبت به تیم دهید و تصمیم و قضاوت عجولانه نکنید چرا که ما همه وقتمان را می‌گذاریم که پرسپولیس نجات یابد.»

او درباره این اظهار نظر کریمی که با بودن پنجعلی پرسپولیس نیاز به دشمن ندارد، تصریح کرد: «هیچ اختلافی بین بازیکنان، کادر فنی و هیات مدیره وجود ندارد. من با صراحت اعلام می‌کنم آقای پنجعلی نظر خود را گفته و به او تذکر دادیم تا دیگر صحبت نکند، اما علی کریمی هم باید به عنوان یک ستاره جلوی احساسات خود را بگیرد، چرا که پرسپولیس مدیر دارد. به نظر من آقای پنجعلی در اظهار نظر خود اشتباه کرده، اما علی کریمی هم باید با به عنوان بازیکنی که در سطح جهان معروف است، با طمانینه و وقار صحبت کند.»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.