کنایه سنگین قالیباف به حداد: مگر ایشان در حد ریاست جمهوری است؟!

جلسه انتخاباتی تعداد زیادی از نمایندگان ادوار مجلس با محمد باقر قالیباف برگزار شده است در این جلسه ی سراسر تمجید از شهردار تهران، سخنرانان ضمن حمایت از قالیباف، او را گزینه ای مطلوب برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ دانسته اند.

خبرنگار سرویس سیاسی «انتخاب» به نقل از یک منبع مطلع از برگزاری جلسه انتخاباتی تعداد زیادی از نمایندگان ادوار مجلس با محمد باقر قالیباف خبر داد.

بنابراین گزارش، در این جلسه ی سراسر تمجید از شهردار تهران، سخنرانان ضمن حمایت از قالیباف، او را گزینه ای مطلوب برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ دانسته اند.

یکی از سخنرانان نیز به جمله ای از حدادعادل اشاره کرده که با واکنش قالیباف مواجه شده است. این فرد به نقل از حداد گفته است: آقای قالیباف در حد و اندازه یک معاون اول خوب هستند.

شهردار تهران نیز در پاسخ گفته است: باید دید کسی که این حرف را زده، خودش اساساً در حد ریاست جمهوری هست یا نه؟!

قابل ذکر است غلامعلی حداد عادل روز گذشته در پاسخ به انتشار اخباری مبنی بر کناره گیری او به نفع علی اکبر ولایتی اظهار داشت: چنین توافقی صحت ندارد و “کذب محض” است.

وی افزود: ائتلاف ما همچنان در وضع قبلی قرار دارد و چنین توافقی به هیچ وجه صورت نگرفته و همچنان هر سه نفر ما در این ائتلاف حضور داریم… تاکنون هیچ تصمیم خاصی در خصوص انتخاب کسی گرفته نشده و هر تصمیمی موکول به آینده است.

One thought on “کنایه سنگین قالیباف به حداد: مگر ایشان در حد ریاست جمهوری است؟!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.