آخرین پیش بینی تحلیل گران بازار طلا برای هفته آینده

به گزارش بینا، اکثر شرکت کنندگان در آمارگیری هفتگی کیتکو اعتقاد دارند که بعد از اینکه در روز پنج‌شنبه طلا پایین‌ترین رکورد قیمتی از تابستان گذشته تا کنون را ثبت کرد، در هفته آینده بازار طلا با یک روند با ثبات یا جهشی روبرو خواهد شد.

21 نفر در این رای گیری شرکت کردند. که 52.38 و 33.33 درصد افراد به ترتیب طرفدار افزایش و ثبات یا نوسانات اندک قیمت طلا در هفته آینده هستند در حالی که 14.29 درصد انتظار ادامه روند کاهشی قیمت طلا در روزهای آینده را دارند.
 با وجود انتظارات کاهشی بسیار زیاد در بازار، طلا به احتمال زیاد رکوردهای قیمتی پایین‌تری را نیز ثبت خواهد کرد اما من هنوز علایم تکنیکی چنین احتمالی را در بازار مشاهده نکرده‌ام و بنابراین به نظر من طلا در هفته آینده نوسانات بسیار اندکی خواهد داشت و یک روند ثابتی را ادامه خواهد داد.”
سایرین نیز معتقد هستند که با توجه به نمودارها و تحلیل‌های فنی، قیمت‌های حمایتی افزایش خواهند یافت اما مقدار آن زیاد نخواهد بود.
رالف پرستون (Ralph Preston)،‌ مدیر یک موسسه سرمایه‌گذاری، معتقد است که ” بازار به خوبی قیمت‌های حمایتی را در محدوده 1525 تا 1530 دلار در ماه گذشته تجربه کرده است؛ اما من شک دارم که بازار طلا با جهش قیمتی روبرو شود یا با ثبات قیمت‌های فعلی، هفته آینده را بدون تغییر به پایان ببرد. بنابراین به نظر من، طلا در هفته آینده با اندکی افزایش روبرو خواهد شد.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *