آمدن آنجلینا جولی به ایران منتفی شد

ده‌نمکی پیشنهاد بازی «آنجلینا‌جولی» در فیلمش را نپذیرفت
در هفته‌‌هاي گذشته اخباري پيرامون حضور آنجلينا جولي در ايران و بازي وي در يك فيلم ايراني مطرح شد، اما تازه‌ترين خبر در اين‌باره از عدم حضور اين بازيگر هاليود در ايران حكايت دارد.

به گزارش دانش روز به نقل از دنیای اقتصادعلي سرتيپي(مديرعامل فيلم‌ ايران و تهيه‌كننده) به ايلنا درباره آخرين وضعيت حضور آنجليا جولي در ايران گفت: باتوجه به تمايلات ايشان و علاقه وي به فرهنگ ايران و اسلام و همچنين تمايل يك شركت تجاري جهت تقبل كليه هزينه‌هاي حضور آنجلينا جولي درايران، مذاكرات جهت حضور وي در فيلم رسوايي آغاز شد و توافقات اوليه با مدير برنامه‌هاي آنجلينا جولي نيز انجام شد. اما بعداز بررسي تمامي شرايط و جوانب موجود، بنده به‌عنوان مديرعامل فيلم‌ ايران و نيز دست‌اندركاران فيلم به اين نتيجه رسيديم كه درحال حاضر امكان همكاري با آنجلينا جولي وجود ندارد لذا درخواست اسپانسر پذيرفته نشد و مذاكرات متوقف شد.
در خبر دیگری آمده است که «مسعود ده‌نمکی» پیشنهاد «علی سرتیپی» برای بازی «آنجلینا جولی» در فیلم جدیدش را نپذیرفت.
در پی درج اخباری در رسانه‌ها مبنی بر مذاکرات «علی‌سرتیپی» با مدیر برنامه‌های «آنجلینا جولی» برای حضور در ایران و بازی در یکی از فیلم‌های سینمایی، خبرنگار سینمایی فارس مطلع شد از چندی پیش اسپانسرهایی برای تامین هزینه‌های این حضور اعلام تمایل کرده بودند. این در حالی است که سرتیپی خبر این مذاکرات را بدون نام بردن از فیلمی عنوان کرده بود.
بر اساس این گزارش، «علی سرتیپی» -تهیه‌کننده سینما – پیشنهاد این حضور را برای فیلم سینمایی «رسوایی» – که به تازگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پروانه ساخت دریافت کرده – با عوامل فیلم در میان گذاشت که ده‌نمکی با این حضور موافقت نکرد.
پیش از این در رسانه ها آمده بود که حضور «آنجلینا جولی» در ایران قطعی است.
اما «مسعود ده‌نمکی»، ضمن تایید خبر ارائه شدن این پیشنهاد، گفت: در همان ابتدای امر به آقای سرتیپی عدم تمایل خودم را اعلام کردم تا به اسپانسرها منتقل کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *