ابزار جدید مایکروسافت برای شبکه‌های اجتماعی در نرم‌افزار Dynamics CRM

مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.

 

شرکت مایکروسافت به نسخه جدید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ابزار مخصوص شبکه‌های اجتماعی را اضافه می‌کند تا کاربرد آن برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بیشتر شود.

شرکت Salesforce. com که حاکمیت این بازار را در دست دارد، سال گذشته ابزار مشابهی را روانه بازار کرده بود.

به گفته سِت پاتون، مدیر بازاریابی جهانی نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.

در این اقدام از مزایای سرویس پست الکترونیکی Outlook مایکروسافت نیز استفاده می‌شود تا کاربران در آن بتوانند مانند صفحه ویژه خود در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مورد نظر را منتشر کنند، با دیگر همکاران در ارتباط باشند و به جزئیات مشخصات هر یک از مشتریان دسترسی پیدا کنند.

پاتون در این باره توضیح داد: «شما نیازی به استفاده از دیگر ابزار‌ها نخواهید داشت. این ابزار جدید به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس فضای Outlook نیازهای خود را برطرف کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.