اخراج شیث و نصرتی و جریمه ۵۵۰ میلیونی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تلاش کرده است با سعه صدر و تفکر منطقی در مورد حرکات ۲ بازیکن این تیم تصمیم گیری کند، گفت: براساس تصمیمی که گرفته‌ایم شیث رضایی با ۳۰۰ میلیون تومان جریمه تا پایان فصل اخراج و محمد نصرتی نیز با ۲۵۰ میلیون تومان جریمه تا پایان نیم فصل کنار گذاشته شد.

خسرو یعقوبی : به گزارش دانش روز به نقل از مهر، محمد رویانیان که در روزهای اخیر پیرامون اقدام غیراخلاقی دو بازیکن پرسپولیس سکوت کرده بود صبح امروز جمعه رای نهایی این باشگاه در مورد شیث رضایی و محمد نصرتی را اعلام کرد که در این بین رضایی با توجه به سوابق گذشته‎اش با محرومیت و جریمه سنگین‌تری مواجه شد.

رویانیان که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد با بیان اینکه سعی نکرده است پس از رخ دادن این اتفاق بلافاصله تصمیم گیری احساسی داشته باشد، گفت: هرچند که شب روی دادن این اتفاق از طریق دیگران در جریان اقدام این ۲ بازیکن قرار گرفتم اما برای بررسی بیشتر جوانب امر تلاش کردیم فردای آن روز فیلم‌ها و عکس‌ها را در نشستی با حضور مسئولان باشگاه بررسی کنیم تا در کمیته انضباطی تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به اینکه شیث رضایی با اقدام خود به باشگاه پرسپولیس از نظر مادی و معنوی لطمات جبران ناپذیری وارد کرده است، گفت: براساس تصمیم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس این بازیکن ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و تا پایان فصل از پرسپولیس اخراج شد و محمد نصرتی نیز ۲۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی شد و تا پایان نیم فصل از تیم کنار گذاشته شده است اما بررسی زوایای بیشتری از پرونده محمد نصرتی در دستور کار باشگاه قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از هجمه‌های دوران حضورش در این باشگاه انتقاد می کرد ضمن دفاع ازمدیریتی که در این ماجرا به کار گرفته است خاطر نشان کرد: ۴۰ روز است که مدام در رسانه ها مورد هجمه قرار می گیرم اما تحملم بالاست و تلاشم این است که بتوانم شرایط مناسبی را در باشگاه پرسپولیس حاکم کنم. در این مدت تلاش کرده‌ام تصمیماتم اصولی و منطقی باشد و در مورد اتفاقات و رویدادهای باشگاه احساسی تصمیم نگیریم و رای هم صادر نکنیم.

رویانیان در مورد کنار گذاشتن محمود خوردبین و بازگشت مجدد او به این تیم گفت: صبح روز بعد از دیدار با داماش به قائم مقام باشگاه دستور پیگیری موضوع را دادم تا بتوانیم با بررسی گزارش‌ها و مدارک موجود تصمیم درست را اتخاذ کنیم به همین خاطر از آقای خوردبین کمک خواستیم که ایشان به عنوان سرپرست در جلسه صبح آن روز شرکت داشته باشد اما ایشان از حضور در این جلسه سر باز زدند و اعلام کردند که نمی آیند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر چند که خوردبین برای ما قابل احترام است اما باید نقش پدری داشته باشد و گزارش‌های لازم در مورد رفتار بازیکنان در تمرینات و مسابقات را به بنده به عنوان مدیرعامل ارائه کند. به هر حال به دلیل حفظ حرمت و کسوت آقای خوردبین ایشان را بعد از اخراج، به باشگاه پرسپولیس برگرداندیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مصطفی دنیزلی طی روزهای اخیر پای میز مذاکره با مسئولان پرسپولیس خواهد نشست گفت: ما به دنبال بهترین گزینه برای هدایت تیم پرسپولیس هستیم و این حق طبیعی من به عنوان مدیرعامل است که با بهترین گزینه‌ها گفتگو کنم. ما تا به حال با چهار گزینه مطرح خارجی صحبت کرده‌ایم که ۲ نفر از آنها چهره‌های مطرح فوتبال دنیا هستند و اینگونه نیست که تصور کنیم این مربی را برای نیم فصل می خواهیم. نگاه من به فصل آینده است و برنامه‌ریزی‌ام برای دراز مدت است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: با آقای دنیزلی هم مذاکره خواهیم کرد و نظراتش را در مورد شرایط همکاری با باشگاه پرسپولیس جویا خواهیم شد باید ببینیم ایشان از ما چه می خواهند و با چه مبلغی حاضر می شود، سرمربی پرسپولیس شود. آنچه مسلم است آقای استیلی فعلا سرمربی تیم ماست و به فعالیت‌شان ادامه خواهند داد اما این حق باشگاه است که برای فصل آینده با گزینه‌های مطرح خارجی مذاکره کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این پرسش که “چرا علی کریمی علیه قائم مقام باشگاه مصاحبه کرده است؟”، گفت: از ایشان انتظار داریم مصاحبه‌های شتابزده نکند و اگر اشکالی است آنها را با مسئولان باشگاه در میان بگذارد. سیاست ما برخورد چکشی با ستاره‌های ورزشی نیست و تلاش می کنیم حرمت‌ها در باشگاه حفظ شود. بهتر است سنگین‌تر حرف بزنیم و از احساساتی برخورد کردن پرهیز کنیم.

رویانیان در پایان عملکرد حمید استیلی را در چند هفته اخیر مطلوب خواند و گفت: ایشان جوانی متعهد و متدین است و در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و بر اساس قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارد به فعالیتش به عنوان سرمربی ادامه خواهد داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.