ادعای حکومت امام زمان (عج) بر جامعه مشکوک و خطرناک است

 

 

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه شیطان هر روز با تجربه‌تر می‌شود و هنوز فعالیت دشمنان بر قوت خود باقی است، افزود: جریان بهائیت امروز به صورت یک باند برای براندازی انقلاب اسلامی ایران در حال فعالیت است.
به گزارش رسا، نماینده مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی با موضوع مهدویت و جریان‌های انحرافی با اشاره به اینکه در دوران کنونی حق و باطل به هم آمیخته است و گاهی اوقات در برخی از مطالب صحیح، یکسری مسائل باطل نیز مطرح می‌شود، ابراز کرد: البته باطل همانند کف روی آب است که از بین خواهد رفت و طبق آیات الهی حق باقی خواهد ماند. 

 

وی با بیان اینکه تربیت شدگان شیطان با آمیختن حق و باطل قصد انحراف و فریب مردم را دارند، خاطرنشان کرد: این قاعده کلی است که در این دنیا حق صرف نداریم و نمی‌گذارند که حق واقعی نمایان شود و از سوی دیگر دشمنان برای جذابیت سخنان خود مقداری از حق را در سخنان خود دخالت می‌دهند. این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هر چیزی در این دنیا با ارزش‌تر باشد دشمنان به سراغ انحراف و ارائه بدل آن روی می‌آورند، بیان داشت: برخی از اعتقادات محکم مذهب یک عقیده با ارزشی است که با کوه‌ها طلا نیز قابل مقایسه نیست که متاسفانه ما قدر واقعی آن را نمی‌دانیم.
وی با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت عقیده با ارزشی است که شیطان را به حرکت واداشته است، ابراز داشت: معرفی و ادعای برخی از افراد به عنوان امام زمان(عج) نشان‌دهنده بدل‌سازی دشمنان در این عرصه است. امروز بازار اینگونه فعالیت‌ها بسیار داغ است تا جایی که حتی در برخی از کشورهای غیرشیعی مانند سودان هم برخی ادعای مهدویت کرده‌اند.
این نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز عده ای چنین القا می‌کنند که امام زمان(عج) قصد اجرای عدالت را دارد و ما هم امروز چنین قصدی را داریم و نیازی به حضور حضرت مهدی(عج) نیست، ابراز داشت: این حرف که امروز امام زمان(عج) در جامعه حکومت می‌کند، یک سخن مشکوکی است که بعدها با یکسری ادعاهای خطرناک دیگر که ما همان امام هستیم مواجه خواهیم شد.وی با اشاره به اینکه کسی که گمراه شد دیگر عقل او از کار می‌افتد و نسبت به یک فرد متعصب می‌شود و نمی‌گذارد علیه مراد بدلی‌اش کسی انتقاد کند، افزود: مراقب باشید که دچار انحراف نشوید، باید از مقام معظم رهبری که موجب افتخار جهان است تبعیت کنیم.

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.