انتخابات پرشور نه به معنی رضایت از امور بلکه دفاع از نظام و رهبری بود

باهنر: این حماسه به معنای رضایت از امورنیست بلکه دفاع از نظام ولبیک به رهبری بوده است. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه سیاسی مردم گفت: باید در مقابل عظمت مردم و فضل الهی سر تعظیم فرو آوریم و خدار را شاکر باشیم که چنین امام و ملتی داریم و قدردان این ملت باشیم.

دنیای اقتصاد – محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیروز شاهد حرکت عظیم و غیر منتظره‌ای برای تحلیل گران داخلی و خارجی بودیم، دیروز به فضل الهی مردم و رهبری پیروز شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما نگاه کاملا منفی به انتخابات داشتند، افزوذ: بعضی از داخلی ها هم با تردید در باره حضور مردم صحبت می کردند که  البته حضور مردم گواه بر همه چیز بود، مردم ما نشان دادند که به خوبی امام را می شناسند و هوشمندانه عمل می کنند.

نماینده مردم تهران گفت: باید در مقابل عظمت مردم و فضل الهی سر تعظیم فرو آوریم و خدار را شاکر باشیم که چنین امام و ملتی داریم و قدردان این ملت باشیم.

باهنر با بیان اینکه حضور مردم در صحنه ارتباط مستقیمی با ضریب امنیت ملی کشور دارد، اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات سبب دوری دشمنان از مرزهای ما به خصوص مرزهای تبلیغاتی علیه ایران شد ، به خودم و مسئولان متذکر می شوم که باید قدران این نعمت باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک به فرد منتخب مردم متذکر شد: باید متوجه این مساله باشیم که این حماسه به معنای رضایت از امور کشور نیست، بلکه این حماسه برای دفاع از نظام ولبیک به رهبری بوده است.

باهنر در پایان گقت: امیدوارم سیاست های نظام و هماهنگی بین قوا بیش از پیش شود تا در جهت مطالبات مردم گام برداریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *