انتشار مجازی تصاویر تاییدنشده از چند بازیگر زن حاشیه‌ساز شد

نیوشا ضیغمی: نمی‌دانم چه بگویم درباره عکسی که از وجود آن هیچ خبری نداشته‌ام

افکار نیوز خبر داده که تعدادی از خانواده‌های شهدا از صبح پنج‌شنبه در اعتراض به حرمت‌شکنی چند بازیگر زن سینما در بهشت زهرا(س) متحصن شده‌اند. باشگاه خبرنگاران نوشت پس از انتشار تصاویری نامناسب از تعدادی از بازیگران زن سینما که در میان قطعه‌های شهدا با ژست‌های خاص و توهین‌آمیز عکس یادگاری انداخته بودند، فرزند شهید شاکری از اذان صبح (پنج‌شنبه) در قطعه ۵۳ بهشت زهرا(س) و بر سر مزار پدر شهیدش تحصنی اعتراض‌آمیز را آغاز کرده است. از حوالی ظهر پنج‌شنبه تعدادی دیگر از خانواده‌های شهدا و جوانان نیز به این فرزند شهید پیوسته‌اند.

متحصنین که از این اقدام توهین‌آمیز چند بازیگر زن سینما خشمگین به نظر می‌رسند، می‌گویند از مسوولین مربوطه خواستار رسیدگی به اقدام موهن هستند و هرگز در مقابل چنین توهینی آرام نخواهند نشست. گفته می‌شود این عکس‌ها چند بازیگر فیلم «زمهریر» از جمله (ن – ض) و (ب – ب) را پشت صحنه فیلم در قطعه شهدا نشان می‌دهد و اخیرا به شکل وسیعی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و تکثیر شده است.
نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای ایران در یادداشتی گلایه‌های خود را درمورد حواشی ایجاد‌شده برای او در روزهای اخیر بیان کرده است. متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: «نمی‌دانم باید این نوشته را از کجا شروع کنم. همین چند ماه پیش بود که سی‌دی‌های فیلمی قاچاق‌شده از کارهای آقای مهران مدیری را با عکس اینجانب که هیچ‌گونه حضوری در آن نداشتم به طور وسیعی در سطح شهر پخش کردند و شکوائیه‌ای نسبت به این ماجرا برای مطبوعات فرستادم. از نداشتن حریم خصوصی و امنیت در زندگی شخصی هنرمندان گفتم و حالا امروز ماجرایی بدتر از آن برای اینجانب به وجود آمده که دارد برایم دردسرساز می‌شود. عکسی که به نام اینجانب به همراه یکی دیگر از بازیگران کشورمان در دنیای مجازی منتشر شده و بر اساس آن اتهاماتی را به اینجانب نسبت داده‌اند که اصلا با فضای روحی و کاری‌ام جور در نمی‌آید. نمی‌دانم چه بگویم درباره عکسی که خودم هم از وجود آن هیچ خبری نداشته‌ام. باورم نمی‌شد تا وقتی که عکس را دیدم. انگار خودم بودم اما من که در چنین عکسی حضور نداشته‌ام؟

 

 فکر می‌کنم این هم از معجزه‌های فتوشاپ باشد که می‌تواند هر بلایی سر آدم‌ها بیاورد. می‌گویم بلا چون واقعا بلاست برای منی که همیشه سعی کرده‌ام به دور از حواشی باشم و زندگی کنم. خدای من نمی‌دانم باید چه بگویم در ‌این باره که واقعا زبانم از گفتن قاصر است. قاصرم از حرف زدن در‌این‌باره و جز آه و ناله چیزی نمی‌توانم بگویم. از ماجرایی که سوای بحث‌های دیدگاهی و وجهه‌ای که برای اینجانب در میان مردم دارد از نظر روحی به من ضربه می‌زند. اتفاقی که هیچ چیزی جز این نمی‌توانم در موردش بگویم. تنها استمدادی از خداوند منان و طلب یاری از ساحت مقدسش برای اتفاقی که کاملا مشخص است در جهت تخریب اینجانب پیش کشیده شده و چیز دیگری را پی نمی‌گیرد. اتفاقی از پیش برنامه‌ریزی‌شده در جهت تشویش اذهان عمومی. نمی‌دانم تا کی ما باید جور این ماجراها را بکشیم. نمی‌توانم این ماجرا را هضم کنم. برای منی که سینما و مردم تمام عشقم هستند و حتی از سرمایه شخصی‌ام برای به حرکت انداختن چرخ‌هایش هزینه کرده‌ام. برای منی که… نمی‌دانم چه بگویم بدجوری بغض کرده‌ام.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.