این افراد در شورای نگهبان با مشکل روبرو می‌شوند

خطیب نماز جمعه تهران خطاب به کسانی که از هم اکنون به ریخت و پاش های انتخاباتی روی آورده اند و پول های هنگفتی را برای انتخابات خرج می کنند افزود: من از هم اکنون این پیام را اعلام می کنم که این افراد در شورای نگهبان با مشکل روبرو می شوند.
 
خسرو یعقوبی – به گزارش دانش روز به نقل از مهر، آیت الله احمد جنتی در نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران، به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه معظم له در این سفر به نکات بسیاری مهمی اشاره کردند، گفت: باید از حضور رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه تشکر کنم، ایشان در این سفر با دانشجویان، بسیجیان و جوانان این استان دیدار کردند و نکات بسیار مهمی را مطرح فرمودند ضمن آنکه مردم کرمانشاه نیز وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

جنتی تصریح کرد: یکی از محورهای مهم سخنان رهبری نقش و جایگاه مردم در انقلاب اسلامی بود چرا که موفقیت های ایران به خاطر حضور مردم در صحنه هست اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم، اگر از تحریم ها عبور کردیم، اگر به موفقیت چشم گیری در دانش هسته ای دست یافته ایم فقط به خاطر حضور مردم در صحنه است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید به مطالبات مردم پاسخ داد افزود: مقام معظم رهبری در این سفر بر این موضوع نیز تأکید کردند،همچنین هیئت دولت نیز در کرمانشاه تشکیل جلسه داد و امیدواریم مشکلات اقتصادی مردم در این استان حل شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع مردم کرمانشاه به اهمیت انتخابات پرداختند افزود: خوشبختانه مردم همواره در عرصه انتخابات شرکت می کنند، که در این راستان می توان به حضور پرشور مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد، البته همانطور که رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند باید همگان تابع قانون باشند و بر اساس قانون فعالیت کنند نه اینکه بعد از انتخابات از قانون عبور کنند.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه در انتخابات ۸۸ سران فتنه از قانون عبور کردند،که امیدوارم خدا از آنها نگذرد.

جنتی همچنین تصریح کرد: مقام معظم رهبری به خوبی به این نکته اشاره کردند که مردم به وابستگان قدرت یا ثروت رأی ندهند اما متأسفانه خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه که افراد و دستگاه هایی از هم اکنون ریخت و پاش های فراوانی را انجام می دهند که یکی از این نمونه ها مناطق آزاد است، واقعاً این پول ها از کجا می آید که اینگونه ریخت و پاش می شود.

دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که از هم اکنون به ریخت و پاش های انتخاباتی روی آورده اند و پول های هنگفتی را برای انتخابات خرج می کنند افزود: من از هم اکنون این پیام را اعلام می کنم که این افراد در شورای نگهبان با مشکل روبرو می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش ۱۳ آبان را یکی از رویدادهای مهم در انقلاب اسلامی دانست و افزود: از این رو امسال باید مراسم ۱۳ آبان با شکوه برگزارشود چرا که پیام ۱۳ آبان مقابله و مبارزه با آمریکا بود و امروز مردم در کشورهای منطقه مقابل آمریکا ایستاده اند و به هیچ وجه با استکبار جهانی (آمریکا) سازش نخواهند کرد، اما نمی دانم که چرا آمریکا از تاریخ درس نمی گیرد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: آمریکا به بهانه مبارزه با سلاح کشتار جمعی عراق را اشغال کرد و چندین سال در عراق حضور داشت و صدمات زیادی را به مردم این کشور وارد کرد به طوری که زیرساخت ها را از بین برد، از این رو باید از این حوادث که امروز در منطقه ایجاد شده است درس بگیرد در غیر اینصورت عاقبت خوشی در انتظارش نخواهد بود، چرا که موج ضد آمریکایی در کشورهای منطقه ایجاد شده است و مردم با تمام وجود انزجار خود را از آمریکا اعلام کردند.

وی همچنین به قیام وال استریت در آمریکا اشاره کرد و افزود: در این قیام ۹۹ درصد علیه ۱ درصد اعتراض کردند اما پیام مردم را سرکوب می کنند در صورتیکه این پیام سرکوب شدنی نیست.

دبیر شورای نگهبان، استراتژی جدید آمریکا علیه ایران را مضحک ارزیابی کرد و افزود: در این استراتژی ایران متهم به ترور سفیر عربستان در آمریکا شده بود در صورتیکه این آمریکاست که تروریست ها را آموزش می دهد، به همین دلیل استراتژی و سیاست جدید آمریکا مضحک است.

آیت الله جنتی در ادامه سخنانش با اشاره به فساد اخیر بانکی افزود: خوشبختانه دستگاه قضایی به صورت جدی پرونده فساد اخیر بانکی را دنبال و پیگیری می کند، البته فشارهایی به قوه قضاییه وارد می شود که باید این فشارها نادیده گرفته شود و مسئولین ذیربط همچنان با جدیت این پرونده را دنبال کند.

وی خطاب به مسئولین قوه قضاییه گفت: این پرونده، امتحان بزرگی برای قوه قضائیه است، به همین دلیل ذره ای عقب نشینی نکنیم، حال می خواهد عده ای از این فعالیت شما در دستگاه قضا خوشحال یا ناراحت شوند. امروز مطالبه مردم برخورد با متخلفین است.

وی تصریح کرد: به راستی در مناطق آزاد چه خبر است؟! چرا به این راحتی پول ها حیف و میل می شود، البته سران سه قوه با جدیت موضوع را پیگیری می کنند.

بنابراین گزارش آیت الله جنتی در خطبه های اول به بیداری اسلامی در منطقه پرداخت و افزود: خوشبختان امروز مردم بیدار شده اند و روز به روز به اسلام روی می آورند و البته افرادی که به دین مبین اسلامی روی می آورند سوالات متعددی دارد که باید به این سوالات پاسخ داده شود. از این رو وظیفه دستگاه های فرهنگی و حوزه های علمیه وظیفه سنگینی است.

وی با بیان اینکه باید پیام توحید به جهان رسیده شود تصریح کرد: البته عده ای مانع رسیدن این پیام می شوند، چرا که معتقدم در این صورت قدرت آنها از بین می رود، اما با این اوصاف باید این سد شکسته شود و پیام توحید به جهان برسد.

به گفته وی نظام اسلامی هیچ طمعی ندارد و فقط به دنبال آن است تا حاکمیت الله در کشورها حاکم و دیکتاتورها ساقط شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.