باخت شش بر صفر به ایران فراموش شدنی نیست

می‌خواهیم ثابت کنیم تیم بهتری هستیم
سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: باخت شش بر صفر به هیچ وجه فراموش شدنی نیست و من به بازیکنانم گفته‌ام که وقتی روز جمعه مقابل ایران به میدان می روند، آن نتیجه را به یاد داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پیتر تیلور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ایران به خبرنگاران گفت: در هر شغلی شما روزهای بد هم دارید حتی شما هم در شغلتان چنین روزهایی داشته‌اید اما باید به زندگی برگردید. سال ۱۹۷۸ زمانی که من بازیکن تاتنهام بودم شش بر صفر به لیورپول باختیم، اما یک ماه بعد یک بر صفر آنها را شکست دادیم.

وی همچنین در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران درباره دیدار روز جمعه با ایران گفت: ما می دانیم که ایران بهترین تیم این گروه و بخت اول صعود است. ما در دیدار رفت آنگونه که انتظار داشتیم ظاهر نشدیم. ضمن اینکه اخراج بازیکن ما در دقیقه اول، کار ما را سخت کرد. اکنون در بازی برگشت می خواهیم ثابت کنیم که تیم بهتری نسبت به ماه گذشته که همه ما را دیدند، هستیم.

تیلور افزود: در رده بندی فیفا ایران بالاتر از ما قرار دارد و کسی نمی تواند بگوید که بحرین در مقایسه با ایران شانس بیشتری برای صعود دارد، اما ما باید برای صعود حداقل دو دیدار از سه بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.