بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب، پاسخ آهنین ایران به تهدیدات

تنها با گذشت ساعتی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب، رسانه های خبری جهان از این مواضع با عنوان پاسخ محکم ایران به تهدیدات خارجی یاد کردند.

به گزارش دانش روز به نقل از مهر، اکثر رسانه های بین المللی امروز بیانات مهم مقام معظم رهبری را که در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) ابراز داشتند، بازتاب دادند.

خبرگزاری رویترز بلافاصله پس از انتشار این سخنان مهم در رسانه های خارجی در اخباری فوری به بازتاب آن پرداخت. رویترز ابتدا این بخش از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد که از پاسخ محکم ارتش و قوای نظامی ایران به هرگونه تجاوز خبر داده بودند.

این خبرگزاری در ادامه بخش دیگری از این اظهارات را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد رهبر جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، اسرائیل و همپیمانانش درباره هرگونه حمله به مراکز هسته ای هشدار داد.

خبرگزاری فرانسه تنها ساعتی پس از این اظهارات نوشت: رهبری ایران اعلام کرد که این کشور پاسخ هر گونه حمله نظامی را با تمام توان خواهد داد.

این خبرگزاری در ادامه تاکید کرد: آیت الله خامنه ای که امروز (پنج شنبه) در جمع نظامیان ارتشی سخنرانی می کرد، اعلام کرد که ایران هرگونه تجاوز و تهدید نظامی از سوی آمریکا و اسرائیل را با تمام توان پاسخ می دهد.

این خبرگزاری در ادامه این به این بخش از بیانات رهبری اشاره که اعلام کردند: دشمنان ایران از جمله آمریکا، همپیمانانش و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ایران نمی خواهد به هیچ کشوری حمله کند اما ملت ایران هر گونه تجاوز و تهدیدی را با تمام قدرت پاسخ می گوید و تجاوزگران را از داخل ویران خواهد ساخت.

شبکه خبری العربیه نیز دقایقی پیش بخشهایی از مواضع محکم رهبر انقلاب درباره تهدیدات اخیر قدرتهای غربی و رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و اعلام کرد: رهبری ایران از پاسخ محکم ایران به هرگونه تهدید خارجی خبر داد.

شبکه خبری بی بی سی نیز به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت و نوشت: ایران اعلام کرد که پاسخ به هرگونه حمله از سوی اسرائیل و یا آمریکا را با مشت آهنین خواهد داد.

رسانه های عربی از جمله روزنامه القدس فلسطین، پایگاه خبری النشره، الحیات و الجدید نیز به بازتاب مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در قبال تهدیدات اخیر پرداختند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.