باهنر: احمدی‌نژاد با مدل پوتین-مدودف به ۲۰سال ریاست‌‌جمهوری می‌اندیشد

نایب رییس‌مجلس بابیان اینکه «احمدی‌نژاد با مدل پوتین- مدودف به ۲۰سال ریاست ‌جمهوری می‌اندیشد»، گفت: دوقطبی هاشمی- احمدی‌نژاد دیگر برای دولت برش ندارد، برای همین احمدی‌نژاد دنبال ایجاد یک دوقطبی جدید است. محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با سایت خبری خانه ملت، در بیان پیش‌بینی برنامه‌های رییس‌جمهور در انتخابات، افزود: اول دوره دهم ریاست‌جمهوری یکی از مشاوران احمدی‌نژاد می‌گفت ما برای اجرای برنامه‌های‌ خود در کشور به ۲۰ سال وقت نیاز داریم یعنی برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود باید تا پایان چشم‌انداز ۱۴۰۴ در قدرت بمانیم، بعد ما سوال کردیم که دوره ریاست‌جمهوری بیشتر از هشت سال که نیست، او پاسخ گفت: خدا مدودف را برای همین کار درست کرده و خوب است ما یک مدودف این وسط داشته باشیم و با یک دوره تنفس، هشت سال دیگر ریاست جمهوری ادامه پیدا کند.

وی افزود: بنابراین برنامه آقایان بیست ساله است اما قانون اساسی این اجازه را نمی‌دهد. دولت در زمان کنونی بیش از هفت سال و نیم از برنامه‌های عملیاتی خود را پشت سر گذاشته و اگر عملکردی داشته باید بیان کند یعنی اگر قرار بوده تحولی برای جان گرفتن اقتصاد کشور رخ دهد به طور مشخص آن را بیان کنند.
اعضای جبهه پایداری با توهمات خود زندگی می‌کنند
باهنر همچنین در ارزیابی خود نسبت به اعتقاد جبهه پایداری مبنی بر خالص‌سازی نیروهای انقلاب، گفت: خالص‌سازی نیروهای انقلاب، از حرف‌های کلی است و قائلان به این نظریه در تلاشند تا از این گفته، شمشیری بسازند و هر کس را با آنها نیست مضروب کنند؛ هر کس را هم که تبعیت محض می‌کند جزو نیروهای خالص انقلاب می‌دانند. شما ببینید چند نفر از میان نیروهای مدیر، مدبر، متخصص، انقلابی و کارآزموده که برای اداره کشور نیاز است با اینگونه تنگ‌نظری‌ها باقی می‌ماند؟
دبیر جامعه اسلامی مهندسین افزود: برخی از دوستان که هم در مجلس هفتم، هم هشتم و هم نهم حضور داشته و دارند، می‌گویند «فقط من اصولگرا هستم و این چهار، پنج نفری که من قبول‌شان دارم.» این که انتزاعی فکر کردن است و دیگر کسی باقی نمی‌ماند. اینها دارند بیشتر با خیالات و توهمات خود زندگی می‌کنند تا اینکه بخواهند با واقعیات جامعه زندگی کنند. واقعیت کشور، حضور مردم در راهپیمایی‌های روزهای ۲۲ بهمن، نهم دی و قدس است که همه می‌آیند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.