با فوتبال ایرانی نتیجه دلخواه را می‌گیریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از تماشاگران خواست رکورد حضور در بازی با اندونزی را بشکنند و فردا برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بیایند.
دانش روز – خسرو یعقوبی: کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل بحرین گفت: مهم‌ترین نکته حمایت رسانه‌ها از تیم ملی و درگیر کردن مردم برای این بازی بود که جا دارد به همین دلیل از رسانه‌ها تشکر کنم.
وی درباره اینکه فردا تیم بحرین مانند گذشته با شیوه وقت تلف کردن و بازی تأخیری به میدان خواهد آمد عنوان کرد: مطمئن نیستم که آنها شیوه عربی خودشان را پیاده کنند، تیم‌های عربی چند بازیکن خارجی با تغییر ملت به خدمت گرفتند و همین موضوع روی کارشان تأثیر گذاشته است.
به عنوان مثال قطر با آوردن کادر فنی برزیلی نوع بازی خود را تغییر داد.

کی روش ادامه داد: وقتی مربیان برزیلی یا انگلیسی باشند ایده‌های خودشان را اعمال می‌کنند، مهم‌ترین نکته این است که ما به کارمان اعتقاد داشته باشیم و اینکه بدانیم قدرت کافی را برای این بازی داریم.
سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در این مدت خیلی خوب کار کرده‌ایم. تمرینات و آماده سازی خوب کلید موفقیت هر تیم است. بازیکنان ما با تعهد بالا و انگیزه فراوان تمرین کردند و فردا باید آنچه در تمرینات انجام داده‌ایم را در زمین پیاده کنیم.
کی‌روش اظهار داشت: مهمترین نکته این است که با ذهنیتمان بازی کنیم و نه با احساساتمان؛ اگر بتوانیم از نقطه نظر دفاعی و تهاجمی بازی را کنترل کنیم موفق خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: من به بازیکنانم اعتماد دارم و اگر فوتبال ایرانی خودمان را به حریف تحمیل کنیم مطمئنم که نتیجه می‌گیریم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا از امکانات فدراسیون رضایت دارد گفت: اکنون وقت آن است که درباره بازی فردا صحبت کنیم اردوی خوبی را با امکانات خودمان برگزار کردیم و برای دیدار فردا آمادگی کامل داریم.
کی‌روش در پاسخ به این سؤال که چقدر از بحرین شناخت دارد تصریح کرد: شناخت خوبی از آنها داریم بازی‌های قبلی این تیم را دیدم و خیلی خوب می‌دانم ذهنیت انگلیسی حاکم بر این تیم چگونه است آنها از مربی انگلیسی برخوردارند و من هم به سیستم انگلیسی آشنا هستم.

کی روش ادامه داد: نگرانی ما این نیست که بحرین چه برنامه‌ای دارد نکته اصلی این است که ما در زمین چه کار کنیم. من اطلاعات لازم از بحرین را دارم و خیلی خوب بود که می‌توانستم در جلسه فنی فردای کادر فنی این تیم شرکت کنم ولی نمی‌توانم!
مربی پیشین تیم منچستر در پاسخ به این سؤال که سرمربی بحرین گفته من تاتنهامی هستم و تاتنهام برتر منچستر است گفت: بعد از ۶ سال کار کردن در انگلیس خیلی خوب تفکرات انگلیسی‌ها را می‌دانم، مهم نیست طرفدار منچستر باشید یا تاتنهام نوع فوتبال انگلیسی روحیه جنگنده‌ای را به بازیکنان می‌دهد و ما هم دقیقا همین کار را می‌کنیم.
کی روش افزود: مهم‌ترین چیز این است که تماشاگران رکورد ۷۶ هزار نفری بازی با اندونزی را بشکنند مطمئنم آنها فردا لذت خواهند برد. تیم ملی بسیار آماده است و اشتیاق بالایی برای پیروزی داریم باید از دقیقه یک همه چیز را تحت کنترل داشته باشیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی فردا با کسب سه امتیاز تکلیف صدرنشین مشخص می‌‌شود یا خیر گفت: همه چیز بازی فردا در سه امتیاز خلاصه می‌شود علاوه بر این ما در خانه بازی می‌کنیم و این برتری را داریم سعی می‌کنیم تا پایان مسابقات موقعیت فعلی را حفظ کنیم. باید در بازی فردا از احساسی بودن پرهیز کنیم، خوب دفاع و حمله کنیم تا به سه امتیاز برسیم. تمام فکر ما برای مسابقه فردا معطوف به سه امتیاز است اسم این بازی را می‌توان گذاشت بازی سه امتیازی
وی در پایان درخصوص اینکه برای بازی مقابل بحرین چه ترفندی دارد اظهار داشت: درست است تیم بحرین خوب است در حمله سرعتی و در دفاع فشرده هستند اما من نمی‌توانم اینجا استراتژی خود را بگویم چون به گوش مربی حریف می‌رسد پس بهتر است بازی فردا را ببینیم تا متوجه ترفند من شوید.
دیدار تیم‌های ایران و بحرین ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه‌شنبه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.