بنزین گران می‌شود اما نه ۲۵۰۰ تومان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توافق‌های جدید دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها، گفت: قیمت بنزین به هیچ وجه ۲۵۰۰ تومان نمی‌شود.

ارسلان فتحی پور در گفتگو با مهر درباره سناریوهای جدید قیمتی برای تعیین بهای جدید آب، برق، گاز طبیعی، بنزین و گازوئیل در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: مذاکرات بین مجلس و دولت برای نحوه اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی آغاز شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی هیچگونه توافقی روی سناریوهای قیمتی دولت در خصوص حامل‌های انرژی حاصل نشده است، تصریح کرد: بر این اساس هیچ یک از قیمت‌های مطرح شده درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تائید نمی کنیم.

نماینده مردم نماینده مردم کلیبر در خانه ملت در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر شانس ظهور بنزین ۲۵۰۰ تومانی و گازوئیل ۱۵۰۰ تومانی در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: بنزین گران خواهد شد اما قطعا این افزایش قیمت بنزین به ۲۵۰۰ تومان به ازای هر لیتر نمی رسد.

وی در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر توافق دولت و مجلس بر روی زمان بندی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، توضیح داد: قطعا تا پایان سالجاری فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها اجرایی نخواهد شد. فتحی پور تاکید کرد: بدون شک اجرای فازهای جدید قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور متوقف نخواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به منظور حمایت از صنایع و تولیدکنندگان قیمت سوخت و انرژی به صورت ترجیحی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزایش می یابد، اظهارداشت: افزایش ترجیحی قیمت علاوه بر حمایت از بخش‌های مختلف تولیدی کشور، مانع رونق اقتصادی نخواهد شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.