تخلفات رئیس جمهور در انتخابات نوعی دیکتاتورپروری است

تخلفات رئیس جمهور در وزارت کشور نوعی دیکتاتورپروری است

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به تخلفات رئیس جمهور و دولت در روز گذشته در جریان ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات گفت: اقدام روز گذشته دولت مصداق سوء استفاده از امکانات دولتی و حتی چیزی فراتر از راه اندازی یک کارناوال سیاسی بود.

وی افزود: تخلفات رئیس جمهور در وزارت کشور نوعی دیکتاتورپروری است، رئیس جمهور اگر هم نظری در این باره دارد باید نظر خود را پنهان کند تا هیچ کس متوجه آن نشود. رئیس جمهور متعلق به ملت و نظام است ولی تخلفات رئیس جمهور خلاف قانون و مشی نظام  بود.

دنیای اقتصاد – عضوشورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما همچنین درباره اظهارات احمدی نژاد مبنی براینکه برای حضور در وزارت کشور مرخصی گرفتم عنوان کرد: این توجیه تخلف آشکار است، رئیس جمهور در خواب باشد یا در بیداری موظف است که در خدمت مردم باشد ادعای وی درباره مرخصی قابل پذیرش نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حضور اعضای دولت در کنار رئیس جمهور و مشایی در وزارت کشور، نشان دهنده تخلف تمام دولتی هاست، دولت از بی طرفی عدول کرده؛ باید همین حالا به این تخلفات رئیس جمهور رسیدگی شود تا جلوی سوء استفاده های بعدی گرفته شود. 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.