توهین احمدی نژاد به سپاه

رئیس جمهور با بیان اینکه نباید نهادهای غیر مسئول همچون نهادهای امنیتی، اطلاعاتی سپاه و غیر سپاه در انتخابات نظام پزشکی دخالت کنند، گفت: هر زمان که گزارشش بیاید بنده در مورد این انتخابات تصمیم گیری می کنم.
محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه صبح امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه عدم حضور امروز شما در مجلس برای ارائه بودجه، واکنش نمایندگان را برانگیخت، در مورد علت عدم حضور خود توضیح دهید، سکوت کرد.
وی همچنین در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نظر شما در مورد انتخابات نظام پزشکی چیست، آیا همچنان که پیشتر گفته بودید به خاطر عدم تایید صلاحیت رد صلاحیت شدگان آن را ابطال می کنید گفت: فکر می کنیم همه چیز در کشور باید بر اساس قانون باشد. کسانی که از مرز قانون عبور می کنند کارشان اعتبار ندارد.
وی افزود: اگر نهادها و دستگاه هایی هم دخالت کنند و در مسیر قانونی و فراقانونی عمل کنند آن هم اعتباری ندارد.
در ادامه رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگاری که چرا نشست مطبوعاتی شما قطع شد گفت” بالاخره” و سپس سرش را تکان داد.
وی در پاسخ به این سئوال که وزیر بهداشت و وزیر کار کی به مجلس معرفی می شوند گفت: در همین دولت.
وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا در صورت کاندیداتوری مشایی از وی حمایت می کنید گفت: شما در مورد سئوالتان بیشتر فکر کنید.
رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه جزئیاتی از شروط ایران برای مذاکره با ۱+۵ بگویید، پاسخ داد: شما بنویسید نگاه ، چند نقطه ، خنده؛ تکرار نگاه، خنده.
احمدی نژاد همچنین در واکنش به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شما در کنفرانس خبری اخیر خود گفتید بودجه سازمان تبلیغات را دولت تامین می کند و علیه دولت خبر می زند خیلی جاها مانند قوه قضائیه نیز بودجه شان از دولت تامین می شود آیا اینها باید در راستای اهداف دولت قلم بزنند و روابط عمومی دولت باشند، لبخند زد و گفت: بنویسید همان تکرار نگاه، خنده.
به گزارش مهر،وی سپس در برابر اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بودجه را شخصا به مجلس نبرده است، گفت: تمامی اعضای کابینه مثل خود بنده هستند و ۷۶ میلیون نفر از مردم کشور نیز عضو دولت هستند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.