جنجال برنامه ۹۰ و درگیری نمایندگان مجلس

شبی که رویانیان تهدید شد

در پایان برنامه ۲ میلیون نفر در نظرسنجی شرکت کردند و حدود ۸۰ درصد به انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس پاسخ «خیر» دادند

برنامه دوشنبه شب نود با محور نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در شرایطی روی آنتن رفت که برخی اعضای هیات مدیره و نمایندگان مجلس یکدیگر را متهم به دروغگویی کردند و البته هر یک تلاش کردند سوابق ورزشی‌شان را به رخ دیگری بکشند!
به گزارش مهر، سوال نظرسنجی این برنامه در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که از مردم سوال شده بود آیا با این انتخابات موافق هستند یا نه؟ دست‌اندرکاران برنامه ۹۰ در راستای همین سوال، گفت‌وگوهای تلفنی با نمایندگان مجلس و اعضای هیات مدیره این دو باشگاه را در دستور کار قرار دادند که البته در ادامه به یک درگیری لفظی بین آنها تبدیل شد.
در ابتدای این بحث علیرضا دهقان عضو کمیسیون تربیت بدنی مجلس و حمیدرضا صدر کارشناس ورزشی به عنوان مهمان تلفنی در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار نظر کردند که البته دهقان در بخشی از صحبت‌هایش گفت: روزی که اعضای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده بودند در ناهار خوری مجلس آقای دهکردی عنوان کردند که روحش از این انتخاب خبر نداشته است. این اظهار نظر دهقان لحظاتی بعد با روی خط آمدن فروزنده دهکردی بی‌پاسخ نماند و او گفت: من اصلا آقای دهقان را ندیده‌ام که بخواهم چنین حرفی زده باشم. امیدوارم اگر کسی صحبتی را مطرح می‌کند رعایت جوانمردی را بکند. وی در ادامه به انتقادات مطرح شده پاسخ داد و گفت: ما با ورزش بیگانه نیستیم. در این لحظه عادل فردوسی‌پور قصد داشت وارد بحث شود و صحبت‌های دهکردی را قطع کند که وی خطاب به فردوسی پور گفت: «گوش کن من برات بگم» و ادامه داد: فوتبال تنها مسائل فنی نیست. ما آمده‌ایم تا کمک کنیم و سابقه ورزشی هم داریم. تعجب من از این است که چرا آقای دهقان دروغ گفت؟ بعد از این اظهار نظر دهقان دوباره روی خط آمد و تاکید کرد که در ناهار خوری مجلس بین دوستان این حرف مطرح شده است و خودش مستقیم از دهکردی نشنیده که گفته باشد روحش از حضور در هیات مدیره پرسپولیس خبر نداشته است. احمد رسولی‌نژاد عضو هیات مدیره استقلال هم مهمان تلفنی این برنامه بود و در همان کلمات اولیه به عادل فردوسی پور تاخت که شما به مردم خط می‌دهید و همان اول برنامه رفته‌اید دو مخالف را آورده‌اید که نظر مردم را عوض کنید. او ادامه داد: از آقای ضرغامی ‌تعجب می‌کنم که اجازه می‌دهد شما در این برنامه به مردم خط بدهید. در ماجرای ارسال نشدن مدارک استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلا هیات مدیره مقصر نبود، اما شما مدام این را گردن آنها می‌اندازید.
عضو هیات مدیره استقلال هم البته مثل بقیه تاکید کرد که سابقه ورزشی دارد و فردوسی‌پور سوابق او را در کارنامه‌اش نیاورده است. او تاکید کرد که سهام استقلال و پرسپولیس نیمه دوم امسال واگذار خواهد شد. محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس نیز مهمان دیگر تلفنی برنامه نود بود که او هم تاکید کرد با فوتبال بیگانه نیست و همه برنامه‌های نود را از ابتدا تا انتها نگاه می‌کند و به عنوان یک ایرانی با ورزش بیگانه نیست. رویانیان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه به وی تکلیف شده است مدیریت پرسپولیس را بپذیرد گفت: اگر احساس کنم که نمی‌توانم برای این تیم مفید باشم اعلام می‌کنم و از این سمت کنار می‌روم. مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس البته به همه سوالاتی که فردوسی‌پور از او پرسید پاسخ منفی داد و حتی برای بعضی‌ها قسم هم خورد که دروغ است. او دادن کارت سوخت ۵۰۰ هزار تومانی به بازیکنان پرسپولیس را هم رد کرد و گفت به آنها پول داده است نه کارت سوخت.
بعد از اظهار نظر رویانیان که دهقان دوباره روی خط آمد و این بار تندتر از قبل برای مدیرعامل پرسپولیس ابراز تاسف کرد و گفت: دیدید که ایشان با چه ادبیاتی حرف می‌زد. من متاسفم که ایشان می‌خواهد مدیریت یک باشگاه را برعهده داشته باشد. ما از این پس به هر بهانه‌ای آقای عباسی را به مجلس دعوت می‌کنیم تا ایشان به زیر دستانش یاد بدهد که باید چطور با یک نماینده مجلس صحبت کند. دهقان در پاسخ به این پرسش فردوسی پور که عنوان کرد این یک تهدید است، گفت: بله دقیقا همین‌طور است. برنامه نود در ادامه شاهد حضور ایمان موسوی مهاجم گلزن تیم نفت تهران بود و به بررسی رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر هم پرداخت و در پایان هم حدود ۲ میلیون نفر در نظرسنجی شرکت کردند و حدود ۸۰ درصد آنها به انتخاب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس پاسخ «خیر» دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.