جنگ استقلال و تراکتور برای صدرنشینی

هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آنها سرخپوشان پایتخت میهمان
ذوب آهن اصفهان خواهند بود. دیگر دیدار مهم این هفته جمعه با رویارویی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی رقم می‌خورد.

 

سرخ‌پوشان تهران در شرایطی به مصاف ذوب‌آهن می‌روند که پس از چهار هفته ناکامی‌در لیگ برتر، آخرین دیدار خود را پیش از تعطیلات لیگ برتر با یک پیروزی روحیه بخش برابر نفت آبادان پشت سر گذاشته‌اند و هواداران این تیم انتظار دارند، تیم محبوبشان روند پیروزی خود را در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز حفظ کند.
در سوی دیگر میدان ذوب‌آهن قرار دارد که هم اکنون به عنوان یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باقی‌مانده است و بسیار امیدوار است با پیروزی برابر پرسپولیس با روحیه و انرژی بیشتری به مصاف سوون سامسونگ کره جنوبی، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا برود.
دیگر دیدار مهم این هفته نیز، جمعه با رویارویی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی رقم می‌خورد که تقابل پرویز مظلومی ‌و امیر قلعه‌نویی جذابیت این دیدار را بیشتر می‌کند.
دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که از انگیزه‌های بالایی برخوردارند، تیم تراکتورسازی تبریز با پشت سر گذاشتن چهار هفته بدون باخت از شرایط مطلوبی برخوردار است و تیم استقلال نیز با گذراندن ۵ هفته با بازی‌های خیره‌کننده دست کمی‌ از تراکتور ندارد. استقلال تهران که تا به اینجای کار باختی در کارنامه ثبت نکرده در این بازی برای حفظ این رکورد و تداوم پیروزی‌هایش به میدان می‌رود و می‌خواهد با کسب ۳ امتیاز این بازی، برتری خود را در صدر جدول حفظ کند.
در مقابل، تراکتورسازی تبریز نیز با هدف صعود به صدر جدول رده بندی و همچنین تکرار شکست استقلال در حضور هواداران این تیم، وارد زمین می‌شود.
استقلال و تراکتورسازی تاکنون و به طور رسمی‌۲۵ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند، از جمله در جریان رقابت‌های لیگ برتر شش بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که استقلال دو برد و تراکتورسازی یک برد به دست آورده‌اند و سه بازی نیز به تساوی انجامیده است. استقلال تاکنون ۴۴ گل به ثمر رسانده و ۲۰ گل نیز از تراکتور دریافت کرده و بهترین برد تراکتور دو نتیجه دو بر یک در فصل ۷۵ لیگ یک و فصل دهم لیگ برتر و بهترین برد استقلال نیز دو نتیجه پنج بر یک بوده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.