داماش دیگر به راحتی نمی‌بازد، برنامه کوتاه مدت علاج درد پرسپولیس نیست

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به اینکه شهرآورد گیلان را نمی‌توان با شهرآورد تهران مقایسه کرد، گفت: داماش امروز به شرایطی رسیده که به راحتی برابر حریفان نمی‌بازد. 
 

به گزارش دانش روز به نقل از مهر امیر عابدینی در مورد پیروزی تیم فوتبال داماش برابر ملوان در بندرانزلی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در دوران برگزاری لیگ برتر تیم ملوان تاکنون برابر نمایندگان شهر رشت نباخته بود و از اینکه طلسم را شکستیم و توانستیم در این رقابت استانی پیروز شویم، خوشحالم.

تغییرات بازی را از حالت عادی خارج کرد
وی افزود: در غیاب مهدوی و غلامی سرمربی تیم عباس آقایی و فرزاد محمدی را به میدان فرستاد ولی محمدی که جوانی آینده‌دار است، در این بازی موفق نبود. ضمن اینکه در اواسط نیمه دوم، تغییراتی در تیم ایجاد شد که بازی را از حالت عادی خارج کرد و ملوان توپ و میدان را در اختیار گرفت اما خوشبختانه گل برتری را حفظ کردیم و پیروز مسابقه لقب گرفتیم.

تقدیر از ارائه بازی جوانمردانه
مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه “بازی خوبی نبود اما نتیجه قابل قبول و خوبی را برابر ملوان کسب کردیم”، اضافه کرد: برخلاف همیشه، هم توانستیم در این دیدار به پیروزی دست یابیم و هم اخلاق از سوی بازیکنان دو تیم رعایت شد. بازیکنان در این بازی بسیار باوقار و سنگین بودند و بازی جوانمردانه را هم به خوبی رعایت کردند.

زورشان را به فوتبال گیلان نرسانند
وی در مورد شعارهای هواداران دو تیم مقابل رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و احتمال محرومیت و جریمه برای هر دو باشگاه ملوان و داماش خاطرنشان کرد: بهتر است ایشان زورشان را به فوتبال گیلان نرسانند و به جاهای دیگر هم توجه کنند.

توجه به نکات مثبت نه بزرگ کردن اتفاقات منفی
عابدینی اضافه کرد: بالاخره در این بازی که قدمت بسیار و حساسیت بالایی داشته و دارد، ممکن است مطالبی از سوی تماشاگران عنوان شده باشد اما اینکه این بازی بدون کمترین تنش برگزار شد و هیچ کدام از بازیکنان کارت قرمز دریافت نکردند، یک اتفاق مثبت است و باید به آن نمره و بها داد، نه اینکه با برخی تصمیمات آن را خراب کنیم.

میانگین 5/2 امتیاز در هر بازی بسیار خوب است
وی در مورد عملکرد ابراهیم قاسمپور در مدت زمان حضورش در تیم داماش تاکید کرد: ایشان در چهار دیدار، سه پیروزی و یک تساوی بدست آوردند که میانگین 5/2 امتیاز برای هر دیدار می‌شود که بسیار خوب است. قاسمپور، یک مربی باکلاس است که به خوبی کارش را انجام می‌دهد و از پرستیژ کامل برای مربیگری برخوردار است.

 

داماش به راحتی نمی‌بازد
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه داماش می‌تواند در بازی‌های بعدی هم روند رو به رشدش را ادامه می‌دهد؟، تصریح کرد: اینکه بخواهم پیش‌بینی کنم اتفاق درستی نیست اما تاکید می‌کنم داماش امروز به شرایطی رسیده که به راحتی برابر حریفان نمی‌بازد. اینکه تیم تا چه زمان بتوند پیروزی‌هایش را ادامه دهد، یک بحث خاص است که ممکن است حوادث فوتبال از جمله مصدومیت‌ها و محرومیت‌های روی آن تاثیر بگذارد اما تمام تلاش مدیریت، کادرفنی و باشگاه ادامه این روند است.

تفاوت شهرآورد شمال با تهران
وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دربی گیلان را نمی‌توان با شهرآورد پایتخت مقایسه کرد، افزود: در شهرآورد تهران دو تیم با هویت ملی برابر هم قرار می‌گیرند و تاثیر برد و باخت هر کدام از آنها در سطح کشور است اما پیروزی داماش در دربی گیلان، تنها مردم منطقه خودمان را خوشحال کرد.

نیاز و ضرورتی برای دخالت وجود ندارد
عابدینی با تاکید بر اینکه هیچ دخالتی در امور فنی تیم نکرده و سرمربی تیم با آزادی کامل کارش را انجام می‌دهد، اظهار داشت: با صداقت می‌گویم در شرایط فعلی نیاز و ضرورتی نبوده است که بخواهم در کار قاسمپور دخالت کنم. نوع برخورد من مشخص است ولی با عملکرد این مربی در بازی‌های گذشته، فکر می‌کنم وی در کارش نیازی به دخالت ندارد.

با توجه به همه تنگدستی‌‎ها، پاداش‌‎ها را می‌پردازیم
وی در پاسخ به این سوال که برای پیروزی در شهرآورد گیلان، پاداش ویژه‌ای به کادرفنی و بازیکنان می‌دهد؟، ادامه داد: نه این برد پاداش ویژه‌ای ندارد و طبق آئین نامه برای پیروزی خارج از خانه پاداشی به بازیکنان داده می‌شود که با توجه به همه تنگدستی‌‎هایی که داریم، پاداش‌‎های گذشته را پرداخت کرده‌ایم و برای این دیدار را هم می‌‍پردازیم.

مشکلات شدیدی داریم
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی این باشگاه حل شده است؟، یادآور شد: نه خیر، مگر می‌شود حل شود. ما مشکلات شدیدی داریم که آن را به مسئولان منعکس کردیم. امیدواریم با در نظر گرفتن راهکارهای لازم، این مشکلات برطرف شود.

برای جام حذفی برنامه داریم
وی در بخش پایانی گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد دیدار هفته جاری این تیم برابر نفت در جام حذفی تاکید کرد: در این دیدار باید برابر تیم جوان و با انگیزه نفت که صدرنشین لیگ است به میدان برویم و قطعا بازی بسیار سختی خواهد بود. البته با توجه به اینکه در سمت خوبی از جدول جام حذفی قرار داریم و با قرعه مناسبی روبه‌رو شده‌ایم، برای این مسابقات برنامه‌‍ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

بازی ما با نفت، به نفع پرسپولیس
عابدینی در ادامه افزود: البته بعد از دیدارمان در روز سوم آبان‌ماه برابر نفت که بازی سخت و مهمی برای‌مان خواهد بود، باید روز شنبه هفتم آبانماه هم با پرسپولیس بازی کنیم که خوش به حال این تیم خواهد شد. به نظرم در این مقطع آقایان در برنامه‌ریزی دقت نکردند و این مسئله به نفع پرسپولیس خواهد بود.

برنامه کوتاه مدت علاج درد تیم پرسپولیس نیست
وی در خصوص وضعیت پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: معتقدم مدیران پرسپولیس خصوصا رویانیان باید باور کنند برنامه کوتاه مدت علاج درد این تیم نیست. ممکن است تیم در یک بازی پیروز شود و یک بازی را ببازد اما با این نتایج همه چیز حل نمی‌شود بلکه باید مدیران باشگاه سریعا ساختار تیم را درست کنند زیرا با احساس نمی‌توان در پرسپولیس و استقلال مدیریت کرد.

انتخاب هیئت مدیره مهم است، تعامل مهمتر
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پایان انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس پس از مدت‌ها را یک پوئن مثبت ارزیابی کرد و گفت: البته مهمتر از انتخاب هیئت مدیره، این است که آنها تا چه اندازه به همدیگر تعامل کنند و با برنامه‌ریزی منجسم به فکر حل مشکلات تیم و رسیدن به موفقیت باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و داماش از هفته یازدهم یازدهمین دوره لیگ برتر عصر جمعه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و با برتری یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *