دانلود کلیپ حرکات غیر اخلاقی نصرتی و شیث رضایی

حرکات غیر اخلاقی نصرتی و رضایی  و دایورت کردن تلفن همراه
نصرتی و شیث رضایی سیاست سکوت را در پیش گرفته اند!!
به گزارش خبرآنلاین؛ پس از اتفاقات بازی روز گذشته پرسپولیس و داماش و انجام حرکات ناشایست توسط محمد نصرتی و شیث رضایی، این دو بازیکن طوری از دسترس خارج شده اند که فقط پاسخ دوستان و آشنایان خود را می دهند.
محمد نصرتی خط تلفن همراه خود را دایورت(انتقال به یک شماره دیگر)کرده و وقتی با او تماس می گیری علامت دایورت روی گوشی شما ظاهر می شود!و پیام تلفن همراه مشترک مورد نظر خاموش است می دهد.
جالب اینجاست که پیامک به تلفن همراه او می رسد و تایید ارسال آن هم نشان داده می شود.این دو بازیکن پس از انجام حرکات ناشایست در بازی با داماش سیاست سکوت را در پیش گرفته اند و فعلا حاضر به انجام مصاحبه نیستند.

واکنش به حرکات غیر اخلاقی نصرتی و شیث و محرومیت ها و دانلود کلیپ ها در ادامه مطلب…

واکنش به حرکات غیر اخلاقی نصرتی و شیث

همانطور که انتظار می رفت حرکت  ۲ بازیکن پرسپولیس  بعد از گلزنی تیم در مسابقه داماش جنجالی شد.
اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و داماش گیلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر تلویزیونی این صحنه ها شرم آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می کند و با خاطیان به شدت برخورد می شود .
وی افزود: رسانه ملی هم در یک کار درست این صحنه ها را در اخبار ورزشی و بازپخش بازی پخش نکرد و فقط یک بار در پخش مستقیم نشان داده شده که جای تشکر دارد.
حسن زاده ادامه داد: متاسفانه از این صحنه ها عکس برداری شده ولی قابلیت چاپ در مطبوعات و رسانه های اینترنتی رسمی کشور به دلیل زشتی ندارد اما در فضای سایبری غیر رسمی عکس ها و فیلم ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته است. علاوه بر این صحنه های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می کنیم.
رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظر فیلم ها و عکس های صحنه های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی آییم.

محرومیت ها و آراء کمیته انظباطی در خصوص حرکات زننده شیث رضایی و محمد نصرتی:

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه این کمیته جزئیات احکام صادر شده برای محمد نصرتی و شیث رضایی را اعلام کرد.

محمودسالارکیا در این رابطه به سایت باشگاه گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به صورت فوق العاده راس ساعت ۱۸بعدازظهر امروز (یکشنبه) به مدت بیش از دو ساعت در محل باشگاه و به منظور رسیدگی به رفتار ناشایست و غیر اخلاقی دو تن از بازیکنان این تیم در دیدار با داماش گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیته ضمن ابراز تاسف شدید از وقوع چنین حرکات ناشایست و اشاعه رسانه ای آن، پس از استماع اظهارات و دفاعیات، آقایان محمد نصرتی و شیث رضایی و بازبینی کامل فیلم آراء خود را صادر کردند.

سالارکیا جزئیات آراء صادره را اینگونه اعلام کرد:

باعنایت به شرایط موجود تیم و پیشینه درخشان و جایگاه ده‌ها میلیونی آن نزد هواداران با وفای تیم و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و صیانت از جایگاه والای باشگاه، کمیته انضباطی آراء خود را بشرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای محمد نصرتی به استناد بند ۱ ماده ۸ آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از بازی تا اطلاع ثانوی و نیز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵درصد از مبلغ قرارداد گردید.

۲- در مورد اقدام آقای شیث رضایی در شادی پس از گل دوم، مشار الیه به لحاظ حرکات غیراخلاقی و به استناد بند ۱ ماده ۸ آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از ۲ بازی و نیز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵ درصد مبلغ قرارداد گردید.

 

لینک دانلود مستقیم دانلود کلیپ گل اول و حرکت غیر اخلاقی نصرتی

حجم فایلحجم تقریبی:  ۲٫۶۳MB

لینک دانلود مستقیم دانلود کلیپ گل دوم و حرکت غیر اخلاقی رضایی

حجم فایلحجم تقریبی:  ۵٫۹۳MB

فرمت فایلفرمت:  Zip

پسورد: http://www.farsimode.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.