در پشتی نهاد ریاست جمهوری کجاست ؟

صرفا جهت اطلاع 59
 
سلام – از مسئولین خواسته بودیم از خودشون انتقاد کنند اما یا مارو ساده گیر آوردن یا برداشتشون از کلمه انتقاد یه چیز دیگه ست.

سوژه اول : از خودم انتقاد نمی کنم گناه است!!

(نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی : ما در اسلام اعتراف به ذنب جلو مردم نداریم ولی جلوی خدا باید اعتراف کرد و اقدامی که باید در علن کرد بایست سریعا تصمیمش رو ادم اصلاح کنه . قربانی رئیس صندوق توسعه ملی: به چه در شما می خوره… در دوره جوانی احساس کردم یکی از تصمیمات من مشکلی برای یه نفر ایجاد کرد رفتم پیداش کردم و راهنمایی اش کردم که علیه من شکایت کنه ایشان هم همین کار کرد و من تا دادگاه همراهی اش کردم اما متاسفانه اونجا محکوم شد.) بارک الله به این می گن صداقت اما این یکی را ببینید تا معنای واقعی انتقاد در ذهن برخی ها براتون مشخص بشه مگر به کارهای خوب من می شود انتقادکرد ؟ (بهمنی: انتقاد از رفتار مدیریتی خودمون؟ من نمی بایستی انقدر طلا می خریدم چند صدتن، نمی بایستی موسسات مالی اعتباری رو ساماندهی می کردم، نمی بایستی سبد ارزی رو تغییر می دادم که ۶ و نیم میلیارد دلار به ذخایر کشور بیست میلیارد دلار یجا اضافه می کردم)

خبرنگار : از اقای بهمنی عذرخواهی می کنیم که مجبورش کردیم اینهمه فکر کنه انتقادی یا ضعفی از خودش گیر بیاره اما گیر نیاورد خوب حتما هیچ انتقادی به کارش و خودش وارد نیست دیگه، چرا اینجوری منو نیگاه می کنید.

سوژه بعدی : مصدومان از قبل بانداژ شده !

نمایش تصاویر مربوط به آمادگی برای برگزاری مانور زلزله .
خبرنگار : این یه مانور زلزله است …..توضیحات یکی از عوامل برگزاری مانور زلزله درباره نحوه کمک رسانی به همراه نمایش تصاویر …
خبرنگار : حادثه دیدگان هم که به خاطر اطمینان بیشتر از قبل بانداژ شده هستند منتقل می شن به مراکز درمانی. تازه این یه نوع آمادگی بود جاهای دیگم دارن خودشون آماده می کنن ( نمایش تصاویری از گاف های برگزاری مانور زلزله در شهرستانها )
خبرنگار : جالبه که اخر هم مسئولان مانور با توجه به این عملکرد عالی به مسئولان اجرایی بالاتر گزارش می دهند آمادگی برای مقابله با زلزله بیشتر از حد ضرورته.

سوژه بعدی : فلش دو گیگ ؛ جایزه رباتیک جهانی !!

(مراسم اهدای جایزه به دانشجویانی از دانشگاه امیرکبیر در مسابقات مختلف رباتیک جهانی شرکت کرده اند) خبرنگار :اینها دانشجویانی هستند که تو مسابقات مختلف ربایت جهانی شرکت کردند و دانشگاه تصمیم تصمیم گرفته با همه وجود از جوونها تقدیر کنه (مصاحبه با یکی از برگزیدگان : جایزه تون چیه؟ جواب: فلش دوگیگ سوال: نظرتون درباره جایزه چیه؟ ما که راضی یم .خبرنگار حالا این بندگان خدا که راضی ان اما واقعا خدا هم راضیه اینجوری از شون تقدیر کنید.

سوژه بعدی : اقای مهمانپرست ؛ حاضرید پخش کنیم ؟

خبرنگار : شنیدیم سخنگوی وزارت امورخارجه رفته مشرق یا مغرب نشسته و گفته سفارت ایران در لیبی هیچ وقت تعطیل نبوده واحد مرکزی خبر هم اشتباه کرده .همینجا به اقای مهمانپرست پیشنهاد می کنیم اگر موافقند هفته دیگه گزارش مستندی رو که تابحال پخش نکردیم پخش کنیم قضاوت رو هم بزاریم به عهده مردم …(پخش بخشهایی از گزارش نجف زاده در مورد تعطیلی سفارت ایران در لیبی ) نجف زاده : سفارت ایران در طرابلس گویا چندتا ساختمون داره دیروز به یکی از انها سر زدیم ساعتها پشت در موندیم کسی نبود امروز به یه ساختمون دیگشون اومدیم ..
خبرنگار : البته در ان صورت خود اقای مهمانپرست باید جواب وزیر امور خارجه و بقیه رو بدند .آقای مهمانپرست موافقید .پخش کنیم

سوژه بعدی : در پشتی نهاد ریاست جمهوری کجاست ؟

(حاشیه هیئت دولت در حالیکه بعضیا نمی خواهند بیایند طرف خبرنگارا) خبرنگار : شما می دونید ریاست جمهوری در پشتی داره یا نه
(مصاحبه با محمدی زاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست : در پشت اصلا من نمی شناسم اصلا نمی دونم کجاست از در که همینجاست ورود و خروج هست می رم …
حسینی وزیر ارشاد: من اطلاع ندارم از در پشتی، خبرنگار: برای اینکه با خبرنگارا مواجه نشید از یه جای دیگه برید؟ جواب: از همین جا عبور می کنیم فوقش صحبت نمی کنیم .
وزیر آموزش و پرورش: الان یکی از مشکلات من در کشور اینه که زیاد پاسخ می دم.
خبرنگار: گاهی این پاسخ دادن منجر به گاف دادن میشه . وزیر: نه بحث گاف دادن نیست می گن چرا اینقدر تو تلویزیون می بینیمت (خنده)

سوژه بعدی : تابلوهای جدید تکریم ارباب رجوع

خبرنگار : تو بعضی بیمارستان ها تابلوی تکریم ارباب رجوع جای خودشو به این تابلو داده: (هرگونه توهین به کارکنان دولت سه تا شش ماه حبس یا ۷۴ ضربه شلاق و تا یک میلیون ریال جریمه نقدی دارد) آقا مگه قراره بیماران و فامیل هاشون با دکترا و پرستارها دست به یقه بشند که این تابلوها رو می زنید.

سوژه بعدی : بدون شرح …

پخش تصاویری از سریال کبرا ۱۱ که گویا از زیر دست ناظرین در رفته …

سوژه بعدی : خاندان به اضافه هشتاد سال

خبرنگار : این خاندان آل سعود چشم نزنیم همه هشتاد پر کردن و ظاهراً یکی یکی منتظر ملک الموت هستند ، تو این میون شاهزاده های جوون – منظورم شصت هفتاد ساله هاست
– از الان به جون هم افتادن که تاج و تختُ مال خود کنن . (پخش تصاویر از درگیری شاهزاده های سعودی در مراسم خاکسپاری ولیعهد آل سعود ) بابادعوا نکنید خدا رو چی دیدید.
سوژه بعدی : آخرین قیمت نازنین ؟

خبرنگار : نازنین هی داره می ره بالا می ترسیم همین جوری بره دستمون دیگه به دامنش هم نرسه مجبور بشیم گرمی مثقالی بخریمش. این عزیز رو می گم (تخم مرغ) که شده شونه ای هفت یا هشت هزار تومن. چی … تومحل شما ارزونتره، تو محل ما که همینه. به هر حال این مسئله رو از باب این گفتیم که هر جور شده امسال لااقل یه دونش رو بخورید چون ممکنه تخم مرغ هم بره تو لیست محصولات صادراتی مثل خاویار اونوقت همین یه دونه هم فقط گیر از ما بهترون بیاد.

سوژه بعدی : امان از دست روابط عمومی برخی قوا

خدا رو شکر سران سه قوه حالا حسابی جلسه مشترک می زارند و کمتر حرف و حدیث ها برخی اختلافاشون رو توی مردم میارن. اما روابط عمومی برخی قوا انگار هنوز دوزاریشون نیفتاده که فلسفه تشکیل این جلسات چیه احتمالاً فکر می کنند یه گپ و گفت خصوصیه ، برای همین لازم نیست خبرنگارا بیان.( پخش تصاویری از جلسه سران سه قوه )
خبرنگار : خوب دوست محترم اگه اینجوری بود که سه قوه ، روابط عمومی هایی با این ید و بیضا نمی خواستند یه مرکز روابط خصوصی می زدند خیال همه رو راحت می کردند . خلاص

سوژه بعدی : چرا امریکائیها از دست ایرانی ها عصبانی هستند ؟

خبرنگار : امریکائیها این روزها خیلی از دست ما شاکی یند شما می دونید چرا البته چند تا گزینه وجود داره
گزینه اول: اینکه ادعای مدل امریکایی در تونس شکست می خوره و اسلامگرایان در انتخابات پیروز میشن و امریکائیها می دونند کار انقلاب اسلامی است
گزینه دوم: امریکایی ها میگن ایران مقصره که ما بعد از ده سال مجبور میشیم عراق رو با خفت و خاری ترک کنیم
گزینه سوم: اینکه مقامات امریکایی شدن یک درصد در مقابل ۹۹ درصد مردم مخالف کشورشون لابد بازم ما رو مقصر می دونند .
گزینه چهارم : این گزینه هم میگه سناریوی انها برای متهم کردن ایران به ترور درمورد سفیر عربستان انقدر خنده دار بوده که برخی مقامات خودشونم یواشکی خندیدن
گزینه پنجم : در این گزینه هم یواشکی به ایران پیغام دادند که بیاین یواشکی مذاکره کنیم ایرانیا هم گفتند: خودتی …
و گزینه ششم هم نکنه ایرانیای ناقلا کارهای دیگه هم کردن که امریکائیها تا این حد عصبانیند

سوژه آخر : نگاه زیبا به زندگی

تو روزهای اخیر اتفاقاتی افتاد که هر کدوم در حد خودش مهم و در عین حال یک نگاه قشنگ به زندگیه مثل پیوند دست جوانی که در حادثه ای از بدنش جدا شده بود (گزارش خانم میرسیدی: جراحان اعلام کردن که این عمل که در دنیا بی نظیره موفق بوده) و این کار ماهرانه خلبانی که با وجود بازنشدن چرخ جلو ، هواپیما رو بدون اینکه آب توی دل کسی تکون بخوره روی باند کنترل می کنه (تصویر فرود ماهرانه خلبان ) خبرنگار : اگر یادتان بود و باران گرفت … (تصویر تگرگ در حرم امام رضا و کمک به پیرزنانی که قادر به حرکت نیستند).

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *