راه اندازی دوره های ارشد در دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به آخرین جزئیات راه اندازی دوره های ارشد حرفه ای و فنی در این دانشگاه، گفت: دوره های ارشد در حوزه مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی می شود که برنامه ریزی پذیرش برای بهمن ماه انجام می شود.

دانش روز – خسرو یعقوبی : عبدالرسول پورعباس در گفتگو با مهر، با اشاره به عناوین دقیق دوره های مهارتی ارشد که به تازگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال راه اندازی است، گفت: این دوره ها شامل ۲ دوره مهندسی فناوری ارشد در حوزه فنی و کارشناسی حرفه ای ارشد در حوزه مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی می شود.

به گفته وی در دوره مهندسی فناوری ارشد، مهندس فناور و در دوره کارشناسی حرفه ای ارشد، کارشناس حرفه ای تربیت می شود و این دوره ها به صورت کامل عملی هستند. اضافه کرد: تمام دوره های مهارتی جایگزین دوره های نظری می شوند ضمن اینکه تمام رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی سازماندهی شده است و امیدواریم از نیمسال تحصیلی دوم پذیرش دانشجو را آغاز کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش در این دو دوره را ویژه دانست و اضافه کرد: پذیرش دانشجو در این دوره ها به صورت ویژه و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد هم اکنون منتظر نهایی شدن رشته ها در شورای گسترش وزارت علوم هستیم.

پورعباس در خصوص زمان اطلاع رسانی این دوره ها، گفت: اطلاع رسانی دقیق را بعد از تعیین تعداد رشته ها و به زودی اعلام می کنیم اما تا هفته گذشته و در آخرین جلسات حدود ۱۲ رشته محل را تکمیل کردیم.

به گفته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، آیین نامه پذیرش مصوب شده و به زودی اعلام می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.