سرپرست باید قاطع باشد تا بازیکن در رختکن موهای سرش را “اطو” نکشد!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این موضوع که در تصمیم گیری در خصوص دو بازیکن خاطی این باشکاه نباید تابع احساسات بود، گفت: سرپرست تیم باید آنقدر قاطع بوده و تحکم داشته باشد که بازیکن شرم کند یک ربع قبل از بازی در رختکن موهای سرش را اطو بکشد.

به گزارش دانش روز به نقل از مهر، جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اتقاثات اخیر این باشگاه گفت: خوردبین یک انسان بزرگ، اخلاق مدار و از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است که جوانی خود را در این باشگاه گذرانده و از مفاخر باشگاه پرسپولیس به شمار می آید.

وی افزود: در حال حاضر مدیریتی به باشگاه پرسپولیس آمده که دیدگاه متفاوتی دارد و می خواهد متناسب با نوع دیدگاهش ترکیب را بچیند. براساس این دیدگاه ما می خواهیم که همکاران‌مان پاشنه ورکشیده و از هفت صبح تا غروب در باشگاه به طور تمام وقت حضور داشته باشند و زندگی خود را وقف باشگاه کنند. متاسفانه این امر به دلیل بیماری آقای خوردبین میسر نبود و پزشکان نیز ایشان را از کار سنگین مستمر روزانه منع کرده‌اند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که “براساس دیدگاه شما و چینشی که می خواهید داشته باشید سرپرست پرسپولیس چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟”، گفت: سرپرست نماینده ویژه مدیرعامل در تیم است یعنی باید نقش محوری بین بازیکن، کادر فنی و مدیریت باشگاه ایفا کند.در واقع او باید یک مدیر تمام وقت در باشگاه باشد که بتواند تدابیر مدیریت باشگاه را در تیم پیاده کند.

وی همچنین ادامه داد: سرپرست باید به گونه‌ای باشد که بازیکن برای او احترام زیادی قائل بوده و حتی مشکلات شخصی خود را نیز با وی مطرح کند. به نظر من سرپرست تیم باید آنقدر بزرگ باشد که بازیکن شرم و حیا کند حتی در مقابل وی پایش را  روی پایش بیاندازد نه اینکه یک ربع قبل از بازی، بازیکن در رختکن اطوی مو با خودش آورده و موهای سرش را اطو بکشد!

زارع تاکید کرد: ما از سرپرست بعدی خود انتظار قاطعیت و تحکم را داریم به طوری که لرزش در صدای او نبوده و نگاهش به واسطه قرارداد حرفه‌ای که دارد، حرفه‌ای باشد. ما در این خصوص با چند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس صحبت کرده‌ایم که ظرف 2 روز آینده سرپرست تیم معرفی خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص 2 بازیکن متخلف این تیم گفت: متاسفانه فوتبال ایران به سمت بازیکن سالاری پیش می رود به طوری که بازیکنان فقط ادای حرفه‌ای بودن را در آورده و پول حرفه‌ای می گیرند و به هیچ وجه اخلاق و رفتار حرفه‌ای ندارند. برخی از آنها لوس و ننر هستند به طوری که فکر می کنند بعد از تمرین فقط باید به خانه مجردی خود بروند!

وی همچنین ادامه داد: نکته جالب اینجاست که بازیکنان فکر می کنند باشگاه این اختیار را ندارد که به آنها بگوید چه زمانی می خوابی؟ کی بیدار می شوی؟ کجا می روی؟ و چه زمانی سر تمرین حاضر می شوی؟ آیا لیونل مسی هم وقتی با مدیرعامل باشگاه بارسلونا صحبت می کند حرکات دور از شان یک بازیکن را انجام داده و ادب و نزاکت را رعایت نمی کند.

زارع افزود: محمد نصرتی و شیث رضایی با حرکاتی که در بازی با داماش انجام داده‌اند باعث شدند که آرامش را از تیم بگیرند و ضربه بزرگی را در این خصوص به باشگاه پرسپولیس وارد کنند، البته برخی از رسانه‌ها نیز نباید این حرکات را بزرگ نمایی می کردند تا قبح آن ریخته شود. آنها با انعکاس این حرکات باعث شدند که کسانی که در خواب بودند نیز بیدار شده و پیگیر این موضوع شوند به طوری که امروز یکی از پربیننده‌ترین تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و برخی از سایت‌های اینترنتی باشند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اگر هنگامی که شیث رضایی آن حرکت زشت را در هواپیما انجام داد و موجب ترس مسافران شد اجازه داده می شد که طبق قانون بر او برخورد قضایی شود دیگر شاهد چنین مسائلی نبودیم، گفت: مدیریت باشگاه وقتی می خواهد تنبیه شدید انضباطی را در خصوص بازیکنی انجام دهد متاسفانه واسطه‌های مختلفی برای کاهش این تنبیهات و جریمه‌ها وارد عمل می شود یا این گونه مطرح می کنند که این تنبیهات در روحیه سایر بازیکنان نیز تاثیرگذار است به طوری که اجازه داده نمی شود مدیرعامل براساس محوریت قانون رفتار کند.

وی افزود: متاسفانه در این خصوص همه چیز بر مبنای تعارفات می گذرد و هیچ کس عزم جدی برای پاکسازی ورزش ندارد البته باز هم تاکید می کنم که نباید فراموش کنیم که اشاعه و ترویج یک فعل حرام به مراتب بدتر از حرکات زشت این دو بازیکن خطاکار است.

زارع در پایان در خصوص جریمه تعیین شده برای این دو بازیکن خاطی اظهار داشت: نباید در این مورد تابع احساس بود و متناسب با خطایی که انجام شده باید تصمیم گرفته شود. بنابراین مبنای کار ما برای تصمیمی که در خصوص این دو بازیکن گرفته شده آیین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *