شیث رضایی: نورمحمدی را قلقلک دادم

شکل آن صحنه به گونه‌ای است که بعضی‌ها قصد دارند منظور بدی از اتفاق افتاده برسانند، اما من فقط در حال قلقلک دادن نورمحمدی هستم.
شیث رضایی در اولین مصاحبه مفصل خود پس از بازی پرسپولیس مقابل داماش در گفتگو با اوج نیوز گفت”هر کس در خیابان مرا می‌بیند می‌گوید مگر تو چکار کردی؟”  وی افزود: “هیچکس نفهمید چه اتفاقی افتاد اما بازتاب منفی و گسترده آن زایده تفکرات منفی برخی بود که با من مشکل شخصی داشتند. سال‌هاست در سطح اول فوتبال بازی می‌کنم.

می‌فهمم در بازی پخش مستقیم آن هم در این مقطع همه زیر ذره‌بین هستند. من شیطنت دارم ولی بی ادب نیستم.”

او ادامه داد: “دلم می‌خواهد تلویزیون دقیقا آن صحنه را پخش کند. هیچ مشکلی ندارم، باز هم تاکید می‌کنم کار خلافی انجام ندادم. من رضا نورمحمدی را قلقلک می‌دادم اما بعضی‌ها قصد دارند از شکل صحنه چیز دیگری جلوه بدهند.”

شیث با اشاره به داستان مربوط به هواپیمای پرسپولیس در مسیر تهران-شیراز یادآور شد: “من آن اشتباه را مرتکب و بخاطر آن مجازات شدم اما این بحث چه ارتباطی به امروز دارد؟ خودم از کمیته انضباطی و منشور اخلاقی خواستم به صورت محرمانه از پلیس امنیت، دادگاه‌ها و تمام مراجع قضایی استعلام کند و اگر من فقط یک بار سابقه ارتکاب به عمل خلاف داشته یا دستگیر شده‌ام تا آخر عمر محرومم کنند.”

بازیکن با سابقه پرسپولیس تاکید کرد: “شکل آن صحنه به گونه‌ای است که بعضی‌ها قصد دارند منظور بدی از اتفاق افتاده برسانند، اما من فقط در حال قلقلک دادن نورمحمدی هستم. حاج آقا عرشیان‌فر حدیثی از امام جعفر صادق نقل می‌کنند که «اگر ۷۰ نفر کاری را تایید کنند اما خود فرد آن را رد کند باید به حرف آن شخص استناد کرد.» من هم قسم می‌خورم فقط رضا نورمحمدی را قلقلک دادم.”

رضایی با حمایت از محمد نصرتی اظهار داشت: “محمد سابقه هیچ‌گونه عملی ندارد. نباید با او چنین رفتاری کنیم. یک لحظه اشتباهی صورت گرفت. اگر من جای محمد بودم احتمالا اعدامم می‌کردند.”

او با اشاره به برنامه ۹۰ و فردوسی‌پور گفت: “بعد از دیدن برنامه متوجه شدم چقدر دشمن دارم. فردوسی‌پور را به خدا واگذار می‌کنم.”

وی درباره اظهار نظر علی دایی که گفته بود من قبلا درباره این بازیکن هشدارهایی داده بودم گفت: “ایرادی ندارد. من هم خدایی دارم و این عزیزان را به آن خدای بزرگم می‌سپارم. از آن روز به بعد اکثرا در خانه بودم و اصلا حال و روز خوبی ندارم. به خدا قسم ما هم خانواده داریم. مادرم که عزیزترین چیز زندگی من است، از این هجمه شوکه شده است. باید از حاج آقا مایلی کهن یک تشکر ویژه کنم. ایشان کسی بود که زنگ زد و به من دلداری داد.همچنین حاج آقا عرشیان‌فر مدیر سابق فرهنگی باشگاه پرسپولیس که زنگ زد و مرا دلداری داد تا دلگرمی پیدا کنم که در این روزگار هنوز هم مرد وجود دارد.”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.