صدرنشینی بهترین پاداش برای بازیکنان نفت است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از پنج اصل؛ سلامت، صداقت، رفاقت، رقابت و دیانت به عنوان عوامل موفقیت این تیم در مسابقات لیگ برتر یاد کرد.
به گزارش دانش روز به نقل از مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس – نفت تهران با بیان این مطلب افزود: قطعا بازی سختی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم، چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است که همیشه شرایط خوبی دارد. این تیم از هواداران زیادی برخوردار است که در روزهای سخت از این تیم حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی با تاکید براینکه با نگاه به شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس نمی توان ارزیابی درستی در خصوص این تیم داشت، افزود: براساس انتظاراتی که از تیم پرسپولیس وجود دارد، قطعا در مصاف با این تیم کار آسانی نخواهیم داشت. البته در این بازی شرایط ما به نسبت فصل گذشته که دو بازی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و بازنده بودیم، فرق می کند و برای جبران آن ناکامی‌ها به میدان خواهیم آمد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: پرسپولیس، همیشه پرسپولیس است اما ما در مصاف با این تیم به دنبال خواسته‌های خود هستیم. امیدوارم جریان بازی ما مقابل پرسپولیس به گونه‌ای دنبال شود که در پایان نتیجه به سود ما رقم بخورد.

فرکی با اشاره به اینکه تیمش بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف پرسپولیس خواهد رفت، در واکنش به این موضوع که از سوی نزدیکان فیروز کریمی عنوان شده است، تیم نفت تهران از کمک‌های جادوگر بهره می گیرد، گفت: شرمنده‌ام و هیچ پاسخی برای این سئوال ندارم و قصد ندارم به اینگونه سئوالات پاسخ بدهم. این برای نخستین بار نیست که چنین مسائلی مطرح می شود و آخرین بار هم نخواهد بود.

وی از جوانی تیمش یاد کرد و در پاسخ به این پرسش که “تیم نفت تهران در مصاف با پرسپولیس و دیدارهای پیش رو دچار غرور نخواهد شد؟”، اظهار داشت: این روزها سئوال بیشتر رسانه‌ها در خصوص غرور بازیکنان تیم نفت است. البته اینکه تیمی با این شرایط می آید و با وجود حریفان مختلف صدر جدول را از آن خود می کند، طبیعتا چنین سئوالی به وجود می آید که بازیکنان آن تیمی دچار غرور می شوند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: من برای این سئوال پاسخی قطعی ندارم اما با توجه به تجربیاتی که دارم سعی می کنم در کنار کار تاکتیکی بازیکنان را از نظر روحی و روانی به گونه ای آماده نگاه دارم که مغرور نشوند. زمانی که آنها با واقعیت ها کنار آمده و خوب کار کنند، به هیچ عنوان دچار غرور نخواهند شد.

فرکی همچنین در پاسخ به این پرسش که ایمان موسوی، مهاجم جوان تیم نفت تهران آقای گل لیگ برتر خواهد شد؟، گفت: ایمان آینده روشنی دارد و خوب تمرین می کند اما اینکه آقای گل می شود یا نه با خودش است.

وی بی حاشیه بودن را یکی از عوامل موفقیت تیم فوتبال نفت تهران در یازدهمین دوره لیگ برتر خواند و گفت: ما برای موفقیت پنج فاکتور را مدنظر قرار داده‌ایم که هر تیم توجه به آنها را در دستور کار خود قرار دهد، اگر در کوتاه مدت به نتیجه نرسد  قطعا در بلند مدت موفق خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از پنج فاکتور؛ سلامت، صداقت، رفاقت، رقابت و دیانت به عنوان عوامل موفقیت این تیم یاد کرد و گفت: ما برای پیروزی‌های تیم پاداش در نظر نمی گیریم، چرا که نمی خواهیم بازیکنان برای پول بازی کنند، بلکه می خواهیم آنها برای اعتبار خود بازی کنند. خوشبختانه آنها تا به امروز به پاداش خوبی هم رسیده‌اند و پاداش‌شان صدرنشینی در جدول رده بندی لیگ برتر است.

وی افزود: من از نظر مالی با مدیریت باشگاه هماهنگ هستم و اگر قرار بر این باشد که بازیکنان پاداش بگیرند من از مدیریت باشگاه درخواست می کنم تا ترتیب این کار را بدهد. بازیکنان اگر شرح وظایف خود را در زمین به نحو احسن انجام دهند هیچ نیازی به پاداش نیست تا انگیزه بگیرند. قطعا ما تلاش آنها را به نحوی شایسته جبران خواهیم کرد.

فرکی با اشاره به حضور شاهین خیری در تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما در خط میانی به یک بازیکن باتجربه نیاز داشتیم که خیری می تواند با حضورش در این منطقه از زمین به ما کمک کند. البته ما در دو پست دیگر احساس نیاز می کنیم که با جذب نفرات جدید ترکیب خود را تقویت خواهیم کرد.

تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس تهران می رود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.