فشار ابرقدرت ها ، واکنشی به بیداری اسلامی در منطقه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه بحران در غرب بیشتر شود و موج بیداری اسلامی گسترش یابد فشار ابرقدرت ها بر کشور افزایش می یابد .

دانش روز – خسرو یعقوبی: به گزارش واحد مرکزی خبر ، اسدالله بادامچیان در گردهمایی هفتگی جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار تهران با اشاره به جایگاه غدیر افزود: بر اساس روایات ، عید غدیر ، عید اکبر است و از آن مفاهیمی چون ولایت ، اطاعت و موالات به معنی رابطه صمیمانه خاص برداشت می شود.
وی با تأکید بر اطاعت پذیری از ولایت در همه اعصار گفت: این روزها که برخی خود را اصولگرای ناب و دیگران را غیرناب می دانند باید بدانند که اصولگرایی را ولی فقیه تعیین می کنند نه افراد بنا بر سلیقه و خواست خود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در تحولات روز دنیا نیز علت اینکه ما در بسیاری از موارد دچار مشکل نشده ایم این بوده است که ولی فقیه در نظام اسلامی جایگاه والایی دارند و در بحران ها و مسائل مختلف ، اوضاع را به نحو شایسته اداره می کنند.
بادامچیان گفت: ابرقدرت ها که در وقایع یکی دو سال گذشته فکر می کردند چه اتفاقی در کشور افتاده است ، پس از سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه که استانی متشکل از اقوام مختلف و شیعه و سنی است دریافتند که محاسباتشان اشتباه است.
وی افزود: آنها که تصور می کردند مردم به دنبال این و آنند دریافتند که تصوراتشان غلط است.
بادامچیان همچنین گفت: رئیس جمهور از نظر قانون اساسی نفر دوم نظام است و باید پشت سر رهبری حرکت کند.
وی افزود: البته رئیس مجلس ، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم باید اینگونه رفتار کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: عده ای می خواهند جریان سازی و با ایجاد سر و صدا نتیجه را به نفع خود تمام کنند اما نمی دانند که اگر هیچ یک از اینها نباشند مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.
بادامچیان افزود: اگر در بازی های سیاسی ، دو گروه موافق و مخالف درست کنند ، خواهند دید که مردم این مسائل را کنار می گذارند و با ولایت هستند.
وی همچنین با اشاره به اینکه برخی قدرت ها در آژانس بین المللی انرژی اتمی بازی سیاسی راه می اندازند و ایران را تحریم و یا مسئله حمله رژیم اسرائیل را مطرح می کنند گفت: آنها که مسئله حمله رژیم اسرائیل را به ایران را مطرح کردند باید به عاقبت این اقدام فکر کنند و ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد.
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که رژیم صهیونیستی چنین حماقتی کند میدان باز خواهد شد زیرا در حال حاضر این رژیم را به عنوان عضو سازمان ملل می شناسند و اگر کشوری به آن حمله کند آنها بهانه می یابند اما اگر رژیم اسرائیل حمله کند ، محو خواهد شد.
بادامچیان گفت: امروز مسلمانانی که نوکران آمریکا را در منطقه یکی پس از دیگری برکنار کردند در صورت شیطنت رژیم اسرائیل ، آرام نخواهند نشست.
وی افزود: این امکان وجود دارد که پایگاه های نظامی امریکا در منطقه با توپخانه هدف قرار گیرند و کافی است موشکی در نزدیکی فرودگاه دوبی و یا عمان اصابت کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: البته ملت و دولت آماده است و ولی امر هم فرمودند که همه قوا آماده اند.
بادامچیان افزود: با این که آنها چنین حماقتی نمی کنند اما باید آمادگی دائم داشته باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *